Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
23 sep 2014 14:15
heb je ooit nog een reactie van die Yank gehad?
23 sep 2014 16:10
ja hij heeft wel een korte mail gestuurd, het was een special blend esspecially made for him....
maar hij zou toch navraag doen bij the shop maar heb niet meer gehoord, heb zelf ook nog een mail gestuurd naar die gasten maar geen reactie... helaas
maar goed we komen er wel
24 sep 2014 10:21
Je "Brons" ziet er goed uit maar wat staat die 964 er achter hooooog joh!
24 sep 2014 15:11
Heb vandaag nog keer goed gekeken maar laat de kleur zo, het is in het echt donker brons.. Kleur kijkt op de foto wat meer goud achtig... dan dat het in werkelijkheid is.
Veren is het volgende project, heb vorig jaar de schokbrekers vervangen voor bilstein b6, alleen nagelaten om de veren direkt aan te passen... Ben dus nog op zoek naar een setje H&R veren, wil de auto in ieder geval 2 of 4 cm lager krijgen, wil wel nog een beetje comfort houden, en te laag vindt ik niet mooi. Wil eigenlijk dat de velgen mooi aansluiten bij de wielkasten.
24 sep 2014 15:20
Begin dan maar met 4cm lager
H&R veren heb je zo. Ik heb ze er net onderuit!
30 sep 2014 21:41
PorsWelten schreef:Pw250 schreef:Ik weet niet van wie de foto is

Maar dit bericht "Quoten" en je ziet welk "foto nr" je moet wisselen voor een nr uit je eigen album! (Wel eerst je foto opslaan in je album dus)

30 sep 2014 21:42
Velgen vandaag gemonteerd, ben benieuwd wat jullie ervan vinden ? Nu binnenkort de auto wat laten zakken
30 sep 2014 22:46
Mooie Cayenne hoor met die nieuwe velgen!
30 sep 2014 23:15
Echt mooi geworden!!
01 okt 2014 9:40
horn schreef:Mooie Cayenne hoor met die nieuwe velgen!

Hahaha....
Maar, leuke kleur op de wielen!
Nu zakken met dat ding
01 okt 2014 20:14
Thx allemaal, vindt de kleur zelf ook erg geslaagd ! En inderdaad nu maar eens kijken om de boel wat lager te laten zetten, er zitten al nwe bilstein b6 schokbrekers onder dus alleen maar veren nodig, maar goed alles moet natuurlijk wel opnieuw uitgelijnd en gewogen worden. Eens kijken waar ik dit laat doen, nog suggesties.
02 okt 2014 9:36
Zwaag, Snel motorsport.
Net geweest!