Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Re: bilstein B6 vs PSS10 op 964 C2

04 okt 2015 21:49

Hans44 schreef:Nadeel van de pss10 is dat de veren eigenlijk veel te stug zijn voor de eerste 5 standen. Hierdoor is er weinig harmonie tussen dempers en veren. Voor straatgebruik moet je zachtere veren hebben, voor circuit weer hardere. Alleen dempers harder en zachter afstellen brengt meestal niets. De combinatie moet kloppen.
Alhoewel ik jaren op pss10 (met zachtere veren) heb gereden op vnl. Openbare weg zou ik lekker 900,- in mijn zak houden en bilstein b6 kopen


Laat ik mijn PSS10 nu net op standje 6 en 7 fijn vinden rijden :cheers:

Ik zou voor op de straat geen zachtere veren meer willen, het is prima touren zo. Op het circuit kan het vaak niet hard genoeg zijn, de meeste straatauto's worden daar compleet weggereden door een Clio cup auto.

Re: bilstein B6 vs PSS10 op 964 C2

05 okt 2015 20:52

Hans44 schreef:Nadeel van de pss10 is dat de veren eigenlijk veel te stug zijn voor de eerste 5 standen. Hierdoor is er weinig harmonie tussen dempers en veren. Voor straatgebruik moet je zachtere veren hebben, voor circuit weer hardere. Alleen dempers harder en zachter afstellen brengt meestal niets. De combinatie moet kloppen.
Alhoewel ik jaren op pss10 (met zachtere veren) heb gereden op vnl. Openbare weg zou ik lekker 900,- in mijn zak houden en bilstein b6 kopen

...en welke zachtere veren zouden daarbij dan passen?

Re: bilstein B6 vs PSS10 op 964 C2

05 okt 2015 21:38

Kun je het beste afstemmen met Leo vd Maden (Madeno racing).
Die kan alles op maat maken.
Plaats een reactie