20 feb 2017 12:03
20 feb 2017 21:03
 
			
		20 feb 2017 22:11
21 feb 2017 0:25
21 feb 2017 17:52
 Later ook nog de uniball stuurstangen laten doen door Erwin ...meer dan tevreden over)
 Later ook nog de uniball stuurstangen laten doen door Erwin ...meer dan tevreden over)21 feb 2017 18:06
21 feb 2017 18:25
 
  
21 feb 2017 20:40
21 feb 2017 22:04
21 feb 2017 22:10
21 feb 2017 22:43
21 feb 2017 23:18
2000 gtv schreef:Buiten dat dit wel een leuk en leerzaam filmpje is lijken me de verstelbare dempers top.Zijn tenminste van "binnenuit" verstelbaar.Geen gedoe op de grond zoals met de Bilstein's
https://www.youtube.com/watch?v=4SvIcrfKG2I
21 feb 2017 23:54
2000 gtv schreef:Das zeker geld. Maar ben benieuwd naar het onbetrouwbaar en vergelijkbaar resultaat van Ton Has.Leuk zo'n oneliner erin gooien...maar "give me more"
De eenvoudige verstelbaarheid van deze dempers is wel een grote plus.
22 feb 2017 9:14
Ton Has schreef:blijft het wel betaalbaar en betrouwbaar met een vergelijkbaar resultaat.
22 feb 2017 21:57
 ) straatgebruik. Er zit ontzettend veel rust in de auto nu, het onderstuur is eruit (en da's best knap op een 964!) en je rijdt hem veel makkelijker richting gripgrens.
 ) straatgebruik. Er zit ontzettend veel rust in de auto nu, het onderstuur is eruit (en da's best knap op een 964!) en je rijdt hem veel makkelijker richting gripgrens.
23 feb 2017 1:22
23 feb 2017 10:39
 
  
			
		23 feb 2017 10:43
23 feb 2017 11:28
 ) op de brug hangen waar een JRZ set onder kwam. Ik kende het merk van een aantal BMW 1 M Coupé rijders die erbij zweren, maar van dichtbij had ik het nog nooit gezien.
 ) op de brug hangen waar een JRZ set onder kwam. Ik kende het merk van een aantal BMW 1 M Coupé rijders die erbij zweren, maar van dichtbij had ik het nog nooit gezien.23 feb 2017 11:55
23 feb 2017 12:36
23 feb 2017 12:53
 
  
			
		23 feb 2017 13:14
FreudeamFahren schreef: Om te voorkomen dat tractie op de achteras een issue wordt heb ik ervoor gekozen een Wavetrac sper in het differentieel in te laten bouwen. Maakt ook dat als de kont toch loslaat de auto nu prachtig op het gaspedaal te sturen is, vrij naar het motto "fährst du quer, siehst du mehr", maar da's weer een ander verhaal op zich.
25 feb 2017 0:39
Die Plattensperre greift beim Bremsen dann ein, wenn ein Rad durch die Bremswirkung zum blockieren neigt oder in der Kurve durch die Achslastverteilung ein Rad entlastet wird und zum Durchdrehen neigt. In diesen Fällen sind die Differentiale nach Torsen Prinzip dann wie offene Differentiale, weil diese ja nicht die Achse Sperren sondern nur Drehmoment von der einen zur anderen Seite transferieren, was der Hauptunterschied zwischen Platten- und Torsensperren ist.
Das Wavetrac Differential kombiniert jedoch die beiden Prinzipien weil sie zu den Schneckenräder auch noch eine Scheibe mit Rampen hat die in diesen Bereichen mit eingreift. Wo nun z.B. ein Quaife Differential keine Wirkung mehr hat, gibt das Wavetrac Differential trotz Torsen System noch Drehmoment an das Rad mit mehr Haftung ab.
25 feb 2017 10:59
 
 