Vandaag bericht van de bandenzaak. De volgende run van de Pirelli banden staat nog niet gepland, dus levertijd blijft onbekend. Samen afgesproken om volgende week een setje Pilot Sport 4 te monteren en de voorkant uit te lijnen.
Zelf had ik ook nog even naar de opties in beide maten of andere passende maten gekeken en daar kwam ook uit dat de PS4 de meest logische keuze lijkt, bovendien door jullie onderstreept
Bedankt voor de inbreng
