03 apr 2006 19:17
Double G schreef:En je komt nog uit "RIJEN" ook![]()
![]()
03 apr 2006 20:44
03 apr 2006 20:52
Jaap Brand schreef:De ene auto hangt meer achterover tijdens het gasgeven dan de ander, tijdens deze beweging komt er meer gewicht op de achterbanden.
Mooi zult u zeggen maar dat geeft minder wielspin, als de banden achter aangedreven zijn, ook dit is waar.
Kunt u zich ook voorstellen wat er in de band gebeurt als u volgas geeft met een Porsche!
12 apr 2006 20:13
23 apr 2006 19:03
23 apr 2006 19:41
droopy928gt schreef: Vinden van een hand geschakelde GTS met een redelijke kilometerstand is als een naald in een hooiberg.
23 apr 2006 21:43
Jurgen schreef:Vind ik niet vreemd...heb met zowel automaat als handbak gereden, en...![]()
23 apr 2006 23:41
EriC4C schreef:Jurgen schreef:Vind ik niet vreemd...heb met zowel automaat als handbak gereden, en...![]()
..... als je een handgeschakelde hebt, dan wil je 'm niet kwijt![]()
![]()
23 apr 2006 23:59
24 apr 2006 9:02
24 apr 2006 12:33
04 jul 2006 10:11
SPEEDY944 schreef:Mijn 944 staat nu rondom op Fulda Carat Excellero's en dat bevalt prima!
04 jul 2006 10:14
droopy928gt schreef:Dat waren inderdaad de Fulda's waar ik een oogje op heb. Komen schijnbaar goed over bij gebruikers, alleen jammer dat op tyretest.com er in principe maar 4 gebruikers waren die een mening hadden gegeven. De andere Fulda's kwamen er maar bekaaid vanaf.
Lijstje bestaat momenteel uit deze Fulda's, de Bridgestones Turanza E300 of de BF Goodrich g-Force Profiler.
Groeten,
Leon
04 jul 2006 10:43
Frank SC911 schreef:
Moet ik hieruit opmaken dat de Fulda Carat Excellero, waar ook mijn keus op gevallen is, geen N-codering heeft?