Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

verlagen

13 jul 2006 20:20

vergeten jullie niet een belangrijk onderdeel.? de stelringen, die zitten meestal vast door corrosie. als dat zo is moet je ze er af slijpen,schroefdraad schoonmaken, en nieuwe plaatsen. zal toch allemaal ganbaar moeten zijn bij het bepalen van de goede hoogte en bij het uitwegen.

13 jul 2006 21:27

Daar doelde ik oa op...

Harley die eerder schreef:...Voor die 120 Euro arbeidsloon ga ik niet zelf zitten klooien... met alle risico's van dien...

14 jul 2006 8:49

Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....

14 jul 2006 9:26

porscheware schreef:Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....


Ik heb zelf de combi H&R + koni geel en het is een aanrader.

Bij H&R heb je twee keuzes: groen en rood. Rood is meer op sportiviteit gericht (het zijn eigenlijk de veren voor de Turbo) en voor velen te hard. Ikzelf vind ze wel comfortabel genoeg voor de openbare weg. Het rijdt wel weer net wat strakker natuurlijk (hoewel ik daarbij af ga op mensen die groen en rood back-to-back hebben getest).

14 jul 2006 10:12

porscheware schreef:Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....


ik heb ook gele koni laten monteren door erwin :arrow: super echt wel een verschil.


robert

15 jul 2006 9:20

Robert,

Maar merk je echt verschil in het rijden? Waarschijnlijk alleen op hogere snelheden. Wat heb je voor uitlaat trouwens, zou ook graag een dubbele uitlaat willen hebben :wink:

20 jul 2006 13:02

H&R heeft ook gewoon zwart,en ik heb verenspanners aangeschaft bij Brezan,geen overbodige luxe hoor!
Let ook op of je alleen met een steeksleutel en imbus boven de veerschotel weer aan kan draaien.
Oja: 2 linker- EN rechterhanden handen is handig bij zo'n klusje!

Moet wel bekennen dat ik alleen ervaring heb met de Seat..
,door onlangs een prima -60mm setje voor van www.hottuning.nl te monteren en achter H&R veren -40mm over genomen te hebben.

Of je neemt een (duurdere schroefsetje)
Succes en als ik zo zie,zou ik het als ik jou was dan maar ff laten doen?

20 jul 2006 15:03

sunnyden1973 schreef:H&R heeft ook gewoon zwart


Niet voor de 964.

21 jul 2006 3:08

Daarom leek het me verstandig om te melden dat ik nu alleen ervaring heb met de Seat/VAG veren :oops:
Voor Porsche kun je vast wel wat anders vinden :wink:
Plaats een reactie