Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

02 nov 2007 0:26

Jeroen914 schreef:Mikey.... uitwege is nie voor alles de magische oplossing ;)



ik hou me wel bij slap ouwehoeren voortaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Re: 993 achterwielen ongelijk

02 nov 2007 0:37

Renntech schreef:
Jeroen914 schreef:Wie verzint dit soort verhaaltjes? :shock:


Was ook mijn gedacht toen ik het las :shock: Maar wie gelooft dan die onzin :D

hey... als het op het internet staat, MOET het wel waar zijn :mrgreen:

niks motor revisie, gewoon een flesje Slick50 :idea:

02 nov 2007 0:51

Maar nu toch nog een vraag van een leek over uitwegen.
Wat merk je qua weggedrag aan een auto die uitgewogen moet worden?
Of anders, wat merk je nadat je auto uitgewogen is.

02 nov 2007 10:04

M a r c schreef:Ik denk dat er verschil in wielvlucht zit tussen deze wielen, dan komen ze beiden aan de bovenkant anders uit. Als je erin zit, is het dan ook nog?


Terug uit Vegas??

Re: 993 achterwielen ongelijk

02 nov 2007 10:12

Renntech schreef:
Jeroen914 schreef:Wie verzint dit soort verhaaltjes? :shock:


Was ook mijn gedacht toen ik het las :shock: Maar wie gelooft dan die onzin :D

@ Jeroen, uitwegen lost alle wegliggingsproblemen op en het vervangen van een DME relais alle motor problemen, dat wist je toch wel. :roll:
( of was het injector reinigen de oplossing, ik weet het niet meer :lol:)

Sorry, ik kon het even niet laten


Erwin: mijn handschoenenkastje sluit niet goed. Is uitwegen eventueel een optie?

02 nov 2007 10:29

Nee, in dit geval zou ik eerst proberen hoe het gaat als je het DME relais vervangen hebt.




.
Laatst bijgewerkt door Renntech op 02 nov 2007 10:32, in totaal 1 keer bewerkt.

02 nov 2007 10:31

@Gert: heeft de P. vertrouwenwekkend weggedrag zeg vanaf 200 km/u?
Dan is alles ok, anders tijd voor uitwegen.

@Mr. Renntech: die opmerking over injectorreiniger is me uit het hart gegrepen.
Dat IS ECHT DE OPLOSSING voor alle motor problemen :!: :bang:

02 nov 2007 11:28

Vind overigens het antwoord van Erwin op de serieuze vraag van Maarten over een relatie tussen handschoenkastjeproblemen en uitwegen een beetje kort door de bocht :!: :cry:

Zou toch best zo kunnen zijn dat door het scheefliggen van de P. het dekselslotje niet goed het slotvanghaakje kan bereiken waardoor gemelde verstoring zich onder omstandigheden - zeg vanaf 200 km/u - kan voordoen, toch :?: :roll: :study:

02 nov 2007 11:39

Het chassis tordeert inderdaad met name tussen de 210 en 220 km/uur. Dit is overigens ontstaan na het uitwegen van mijn injectors als gevolg van het ultrasoon reinigen van mijn DME. Dit laatste was noodzakelijk geworden nadat ik 3 km achter een opvallende 964 heb gereden waarin 38 balen gips (Knauf Roodband voor de kenners) werden vervoerd. E.e.a. heeft zich afgespeeld op de boulevard in Scheveningen.
Laatst bijgewerkt door Maarten op 02 nov 2007 12:47, in totaal 1 keer bewerkt.

02 nov 2007 12:09

Hartelijk dank voor de heldere uitleg Maarten; het is me nu helemaal duidelijk :D

02 nov 2007 12:36

Paul van Engelen schreef:Hartelijk dank voor de heldere uitleg Maarten; het is me nu helemaal duidelijk :D


Ik kon dit topic tot een paar posts terug nog wel volgen, maar ben nu het spoor helemaal bi jsterrrrrrrr :shock: :shock: :shock: :roll:

Ben ik de enige?? :wink:

02 nov 2007 15:38

P-911 schreef:
Ben ik de enige?? :wink:

Ik denk het wel. :mrgreen:

04 nov 2007 14:54

ok, het volgende staat me volgens mij nu te doen:
- geen zorgen meer maken over scheve auto
- het laten omrollen van het rechterachterscherm, zodat de band er eerder langs kan
- beide achterbanden meer wielvlucht geven, zodat de bovenkanten meer naar binnen gericht zijn.
Dank voor alle prima reacties op dit forum!
:lol:

04 nov 2007 16:06

Huib schreef:- beide achterbanden meer wielvlucht geven, zodat de bovenkanten meer naar binnen gericht zijn.

dat dus NIET...

04 nov 2007 23:24

P-911 schreef:Ben ik de enige?? :wink:

Beste P-911, gewoon blijven lezen hier hoor.
Dan ontdek je vanzelf de dunne scheidslijn tussen serieuze en zwaar schertsende teksten. Dan leer je over ultrasoon reinigen - heb gehoord dat het optimum voor je Porsche is om de HELE auto zo te behandelen :mrgreen: :cheesy: ; let op de emoticons) - en DME relais'.

05 nov 2007 0:13

Iemand die afgelopen weekend bij Porsche Center Eindhoven geweest is toevallig de 993TT boven effe nader bekeken?? Achteraan was rechts de wielkas mooi gevuld terwijl het wiel er links duidelijk een pak dieper in verstopt zat...tja :lol:

06 nov 2007 14:19

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lijkt wel wat en halfwat hier . . . . . . .

Vermakelijk om te volgen, heb wel heel erg veel gemist gedurende mijn automobiele verleden :wink: om niet te vergeten welke specialistische verbeteringen ik nog aan mijn Porsches moet doorvoeren.

Ik heb nog wel ergens een potje chroomverf staan, ligt volgens mij naast de dichte gaatjesboor :lol:
Plaats een reactie