Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 jun 2024 14:16



Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Banden 285/30-18" voor 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
met banden is het altijd hetzelfde, het ligt er maar net aan wie op dat moment de goedkoopste aanbieding heeft.

Dus....gewoon de gouden gids pakken, bandenbedrijven bij jouw in de buurt op zoeken, rondbellen, een beetje liegen dat de vorige 25 euro per band goedkoper was, dan kunnen zij het vaak ook, dan weer verder bellen, weer een beetje jokken, uiteindelijk zul je merken dat je op een bodemprijs uitkomt. Doe ik al jaren zo en heb nog nooit 300 euro voor een band betaald..
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


30 apr 2005 10:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hier een site over banden met een hoog prestatie gehalte...

http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... sp?type=MP

De S 03 vind ik een zeer fijne band, maar wat al genoemd werd, bijgeluiden alom, voor een normale rijder denk ik dat het storend kan worden.

De P-Zero Nero ben ik een grote fan, alleen in de maat zoals de 285/30/18 weer niet leverbaar bij autobandenmarkt.nl (zover ik heb gezien daar...).
Vergeleken met de P-Zero Rosso totaal andere eigenschappen.
Vooral op nat vind ik de P-Zero Nero heel erg goed, remweg ook veel beter als de Rosso.

De Goodyear Eagle GS-D3 heb ik veel goeds over gehoord, wil bij de volgende bandenwissel toch eens die gaan proberen. :wink:


30 apr 2005 10:52
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
996
Eindhoven
Bericht 
Bij All tyre service in eindhoven. Zij hebben dezelfde prijs als bandenmarkt.nl alleen zijn ze dan gemonteerd, uitgebalanceerd en incl. verwijderingsbijdrage. Zij hebben ook zeer veel keuze op voorraad.


30 apr 2005 11:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Sjonnie schreef:
Wat moest ook al weer op de band staan om "goedgekeurd door Porsche" te zijn? Een P dacht ik. Wat beduiden die rooie N getallekes?

:shock:

Ivo964C2 schreef:
Let bij die autobandenmarkt banden wel goed op!! De kans op "overjarige" restpartijen is aanwezig. Zal heus niet in alle gevallen gelden, maar toch...een gewaarschuwd mens..... :?

Niet alleen dat, maar ook het toch niet kunnen leveren van de bestelde band en een, in hun ogen, gelijkwaardige band aanbieden schijnt vaker voor te komen. :roll:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


30 apr 2005 14:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 GT3
Soest
Bericht 
Ok,

Ehv heeft het antwoord. De P moet maandag voor de jaarlijkse beurt naar de Porschedealer alhier. Indien deze concludeert dat er achter nieuw rubber om moet, dan breng ik hem direct 3 kilometer verder naar All-tire!

Heren, bedankt zover.


30 apr 2005 19:12
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
911-lover schreef:
Chris_lbr schreef:
Uitlijning & plaatsing is inbegrepen.


Ik snap niet dat als ze andere banden laten leggen mensen steeds van een uitlijning praten?
Opleggen en balanceren is toch voldoende?


Klopt wat je zegt, had mij verkeerd uitgedrukt :oops: Bedoelde inderdaad uitbalanceren, niet uitlijnen...
_________________________________________
Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !


30 apr 2005 21:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Fred, vraag voor de zekerheid ff eerst een paar prijzen op, en vergelijk die met die van de dealer :cheesy:


30 apr 2005 21:12
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ik heb de indruk dat jullie noorderburen meer betalen voor hun sloefjes

ik geraak aan contis 285/30 15 voor ongeveer 250


30 apr 2005 21:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
F@RGO schreef:
ik heb de indruk dat jullie noorderburen meer betalen voor hun sloefjes

ik geraak aan contis 285/30 15 voor ongeveer 250


rechapee, zeker :twisted: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


30 apr 2005 22:30
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.