Pagina 1 van 1
SCHIJVEN en BLOKKEN
Geplaatst: 14 sep 2007 12:10
door drknauf
vraagje jongens en meisjes:
m,n schijven moeten binnenkort vervangen worden doe ik gelijk m,n blokken ook ff, nu wil ik graag weten wat voor blokken het minste stoffen volgens jullie? maar wel goed blijven remmen natuurlijk
ik zit ook te twijfelen tussen geschliest of geboorde schijven of allebei?
wat is jullie ervaring hierin?
in afwachting van uwer antwoord
hoogachtend: Dr Knauf

Geplaatst: 14 sep 2007 12:17
door Eric
Hier
www.mantaclub.be kun je een remstofkap bestellen.
Iets voor jou?
Geplaatst: 14 sep 2007 12:26
door 911-lover
Ingemar zijn club.
Toffe bende waar ik dikwijls op hun meeting ben geweest.
On Topic
Die remstofkappen zijn niets waard daar die de koeling verhinderen.
Net als die witte remblokken niets zijn.
Wie wil vlot rijden en goed remmen moet gewoon een beetje meer zijn velgen kuisen.
Ik raad geperforeerde schijven aan en Pagid Blue blokken.
Zeer goed voor straatgebruik.
Dat gelinieerd maakt niet echt extra veel uit en doet je blokken iets sneller slijten.
Geplaatst: 14 sep 2007 12:35
door drknauf
rem stof KAPPEN nou jullie met die kappen
kga toch niet m,n remmen verstoppen zijn juist zo mooi rood
hey koen remt dat ook gelijk al goed als die nog koud is of moetje die echt warm remmen die bluetooth blokken?
geschliest en geperforeerd is dat wat of niet of geen ervaring ermee
nu is mij verteld dat geboord wel eerder wil gaan scheuren, klopt dit?
je weet kuisen daar houd ik niet van
alvast bedankt voor uwer kennis zover

Geplaatst: 14 sep 2007 13:42
door Niels 3.2
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met ferodo ds2500 blokken. Qua schoonmaken is dit niet veel anders dan de standaard blokken.
Laat je a.u.b. niet ompraten om bijvoorbeeld ebc greenstuff remblokken te nemen! Deze geven wel minder remstof af maar de kwaliteit is naar mijn mening duidelijk minder!
remmerrij
Geplaatst: 14 sep 2007 13:45
door Guardian
Heb je hier al eens gekeken. Ik heb er goede ervaringen mee. (geen aandelen). Snelle en goede service.
http://www.autopartsonline.nl
Geplaatst: 14 sep 2007 16:59
door Paul II
Geplaatst: 14 sep 2007 17:02
door drknauf
ja is wel goed en aardig maar kunje die op een 964 plaatsen met brackets, past dat?
sta je net zo snel stil als je accelereert hoezo een kick qua ervaring

buckle up

Geplaatst: 14 sep 2007 17:17
door Paul II
drknauf schreef:past dat?
in dit geval is het goed om ff bij de prijs te beginnen

Geplaatst: 14 sep 2007 19:53
door drknauf
ja weet ik duur spul man, maar als ik weet dat die keramische van een 996 passen kan ik ook 996 turbo klauwen/schijven erop gooien en die zijn voordelig leverbaar
forummer:924 heeft ze nog te koop liggen namelijk die 996 big reds
hoef ik enkelt een 25,4 ipv mijn 20,64 remcilindertje op m,n 964 te gooien en ik staat rap stil man en die dingen stoffen

ook niet zo
of is dat nu weer teveel van het goeie

zijn wel een beetje die velgen gevuld

zou wel heel flink staan zeg
maby denken jullie wel van: die mikey is kniftig aan het worden

of niet

Geplaatst: 14 sep 2007 21:23
door Marcel
drknauf schreef:sta je net zo snel stil als je accelereert hoezo een kick qua ervaring

buckle up

ik denk dat je 2x zo snel stilstaat als dat je accelereert....
Geplaatst: 15 sep 2007 3:45
door drknauf
ja maar past het nou

Geplaatst: 15 sep 2007 14:59
door 911-lover
Blauw is goed te gebruiken bij straatgebruik.
Anders is het met oranje of geel.
En zoals eerder geschreven zou ik de "gelochte" nemen ipv de "geschlitzt und gelochte" .
Met beide ervaring en de "geschlitzte" brengen geen meerwaarde bij het remmen maar doen de blokken sneller slijten.
Geplaatst: 15 sep 2007 15:09
door drknauf
merci

Geplaatst: 15 sep 2007 22:02
door Jaco
Die blauwe piepen vrij makkelijk bij langzaam rijden en geven meer remstof, mijn ervaring iig.
Denk dat je het beste heer van Engelen zn advies kunt nemen en org. dr onder knallen.......sorry voor mn taal gebruik

Geplaatst: 15 sep 2007 23:24
door yohanv
Hoezo?
Je zei toch netjes de Heer van Engelen

Geplaatst: 16 sep 2007 0:16
door 911-lover
Met de blauwe geen last gehad van piepende remmen.
Bij de oranje daarentegen
