Intrax 4W onderstel
Geplaatst: 27 nov 2007 20:33
Heeft iemand ervaring met enerzijds de 4Way danwel 1K2 van intrax onder een 996. Ik overweeg de 4-way op mijn 996TT
Het forum voor Porsche-liefhebbers
https://www.porscheforum.nl/
Met een eigen smaakjeRS-R schreef:Manthey is KW.
Jeroen914 schreef:Wat moet je in vredes naam met viervoudig verstelbare schokbrekers?
En dan nog op een straat auto...
Of ga je er ook de bijbehorende telemetrie/datalogging bij monteren en een engineer bij huren om de afstellingen te kunnen bepalen
Wat dacht je? die staan bovenaan, dus dat zullen wel de beste zijn
drknauf schreef:Kijk mike met 1 knop..![]()
wat moek zien dan???
Newt schreef:Zoals ik al aangaf "ik overweeg", dat wil zeggen dat ik met harde argumentatie een keuze wil maken tussen de 1K2 en de 4-way.
Jeroen914 schreef:Newt schreef:Zoals ik al aangaf "ik overweeg", dat wil zeggen dat ik met harde argumentatie een keuze wil maken tussen de 1K2 en de 4-way.
En wat voor beargumentatie verwacht je dan?
Je geeft niet eens aan wat je ermee denkt/wilt bereiken of ervan verwacht...
Je zal niet de eerste zijn die dikke dure meervoudig verstelbare dempers koopt en eigenlijk geen idee hebt hoe/wat je eraan moet afstellen en vervolgens een auto hebt die slechter rijdt/stuurt dan met standaard dempers
Goeie investering
Waarom eigenlijk Intrax, en geen JRZ, Moton, Ohlin?
Waarom wil je een 2, 3 of 4voudig verstelbare demper?
Weet je al wat voor veren je eronder wilt? Hoofdveren, hulpveren?
Ook al nagedacht over de uitlijning en andere stabi's?
M a r c schreef:Joh, doe niet zo interessant....
Jeroen914 schreef:Je kan ook eens een "rondje" Uden doen
Daar zitten o.a. AST, Moton en JRZ
M a r c schreef:Ik denk dat Newt ook Mike heet...
Mick schreef:Daar moet je toch zijn voor Intrax![]()
John schreef:...de essentie van een 996 turbo volledig voorbij gaat......door hem zo keihard te maken...