Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 jun 2024 8:55



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Boxster draagarm vraagje 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Boxster draagarm vraagje
Beste allemaal, ik heb besloten geen nieuwe draagarmen te kopen maar nieuwe powerflex (via UK of Biesheuvel) bussen te plaatsen. En ja, er zijn voor en tegens maar ik hou wel van een experiment. Ik weet dus ook al dat aftermarket draagarmen rubbers hebben die niet (altijd) de afmeting hebben van de powerflex bussen. En ja, ik koop de bussen voor "the road" en niet voor race. En ik weet ook dat ze kraken als je ze niet goed behandelt etc. Super dit forum :-) . Heb nog wel één of twee andere vraagjes.

Ik heb één draagarm nummer genoteerd en dat is 996.341.341.06 (staat ook nog 8816 3 en RA op). Is dit een originele arm? Ik heb een 3,2 S uit 2001.

Als ik nu met dit nummer aan het zoeken ga kom ik zo'n beetje tot deze conclusie : alle draagarmen van deze Boxster serie (97-05) passen op een Boxster zowel links-rechts als voor-achter. Ik kom een enorme diversiteit aan nummers tegen voor ogenschijnlijk dezelfde draagarmen. Sterker nog : deze draagarm is geschikt voor zowel Boxster (97-05) als enkele bouwjaren/type 911 (en 924/944?) Is dit waar en zijn deze armen voor een Boxster ongestraft uitwisselbaar? Vind ik wel ff handig om te weten.

Nog een laatste vraag : nu ik de bussen vrij eenvoudig zelf kan vervangen smaakt dit naar meer. Kan ik ook de fusee ergens krijgen............... Daar moeten de revisie jongens toch ook aan kunnen komen?

Hoor het graag en bedankt!


11 jun 2015 16:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.