Pagina 1 van 1

Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 20 feb 2012 11:09
door Remmel
Prachtige velgen biedt die man aan op Marktplaats;

Afbeelding

Slechts €850,- per set van 4! :shock:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/p ... &df=1&fs=1

Op zijn eigenwebsite vind ik deze velgen niet terug http://www.hunterbanden.nl/

Zijn er al ervaringen bekend met deze velgen?, is niet duur!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook dus vandaar de vraag :?:

Jean-Pierre

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 20 feb 2012 12:29
door rob964.c4
wel in zijn webshop,

gr robert

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 20 feb 2012 20:12
door Remmel
Je hebt gelijk, ik heb ze gevonden, wel 2x in de webshop op "velgen" klikken anders zie je ze nog niet.

http://www.hunterbanden.nl/webshop/inde ... =69&cat=82

Afbeelding
Iemand ervaring met deze velgen?

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 20 feb 2012 22:39
door thedutchguy
Let op de ET waarde :salut:

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 22 maart 2012 21:33
door steef
thedutchguy schreef:Let op de ET waarde :salut:

En die moet zijn......????

Ik kreeg vanmiddag deze maten van het bedrijf door: 8J et47 , achter 10J et40

Terwijl op de site staat: Voor 8J, Achter 10J 5 GAATS STEEK 130 ET waarde 42 en ET waarde 47

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 23 maart 2012 20:42
door thedutchguy
zo uit mijn hoofd 52 voor en 44 achter je steekt dus resp. 5 en 4 mm meer naar buiten. Heb je die ruimte?

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 23 maart 2012 21:39
door Jaap911
Ik ben er al een aantal keren geweest. Setje velgen en banden gekocht. Goede spullen. Prima advies en snelle service. Heb er geen banden of velgen voor Porsche gekocht wel voor dd's.
Iedere keer prima geholpen, ook telefonisch voor prijsopgave's en/of advies.
Dus mijn bevindingen zijn prima en ben er een tevreden klant.

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 08 apr 2012 0:27
door steef
Gemonteerd, foto: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RUE4KQTO.jpg (als de schroefset is gemonteerd komt de rest).

Re: Iemand bekend met HUNTER Bandenservice in Gorredijk?

Geplaatst: 08 apr 2012 9:27
door Olaf
thedutchguy schreef:zo uit mijn hoofd 52 voor en 44 achter je steekt dus resp. 5 en 4 mm meer naar buiten. Heb je die ruimte?



Voor de 964 :?:

965.362.124.15 - 7.5" x 17" - ET55
965.362.126.01 - 8" x 17" - ET52
965.362.128.10 - 9" x 17" - ET55
965.362.128.05 - 9.5" x 17" - ET55


Niet alleen de ET waarde bepaald hoe ver het wiel naar binnen of buiten steekt - Ook de J-maat is hier van belang ... en dan is de vraag of je 10J kwijt kunt.

Dat laatste is vast en zeker met de zoekfunctie van dit forum te vinden - er is namelijk al heel veel over ET waardes en J-maten geschreven :wink: