Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Gesloten onderwerp

Welke velgen zijn dit?

17 nov 2017 10:46

xxxxxxxxxx
Laatst bijgewerkt door ChrisZZZZ op 17 nov 2017 19:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Welke velgen zijn dit?

17 nov 2017 11:09

20 inch Carrera S.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 20:58

Ikke niet begrijpen :scratch: :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:01

Nieuwe trend, je berichten verwijderen.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:03

Pffff, moderators, mss de optie aanzetten dat je nog maar 10 minuten kan veranderen en dan op slot?

On topic: mooie velgen die 20” carrera s velgen :cheers:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:11

lijkt een beetje op #ikook# :bang:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:13

Ik schreef ergens anders ook al

MarkS schreef:#metoo ...


Beetje zielig dit ...

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:14

Of: je moet eerst een jaar PF-er zijn en je bent dagelijks verplicht alle posts te lezen zodat je weet wat de karakters het merendeel van de overige PF-ers hebben; pas dan mag je zelf posten :thumleft: :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:15

Hij heeft ook al zijn andere posts wegge-x-t

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:17

Het porscheforum zal nooit meer hetzelfde zijn zonder die 40 posts ...

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:18

Heb deze nog weten te redden, ging toen al niet helemaal goed ...

ChrisZZZZ schreef:
horn schreef:
bassraf schreef:Op alle drie "j(toch handig een forum waar iedereen je terug verwijst naar waar je vandaan kwam :scratch:)

Tja, ook altijd lekker zo'n forum waar mensen hun vragen op boeren zonder zelf een beetje onderzoek te doen op ditzelfde forum of op internet....

Maar gelukkig zijn er altijd mensen die de moeite willen nemen ook op die vragen weer uitgebreid antwoord te geven. Dank daarvoor :salut:


Maak je geen zorgen Horn. Er zullen geen opgeboerde vragen meer komen (laat staan andere vragen) die de moderator kunnen irriteren :salut:

Bedankt aan alle andere die wel de moeite genomen hebben een nuttige bijdrage te posten. :cheers:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:23

Cayman rijder, de een na de ander stapt op :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:32

MarkS schreef:Ik schreef ergens anders ook al

MarkS schreef:#metoo ...


Beetje zielig dit ...


Super triest dat er zoveel zo snel op hun teentjes getrapt zijn. Je vraagt je af waar ze zich in de maatschappij bevinden waar iedereen wel lief en zacht tegen ze is (die plek ken ik niet).

Echter vind ik een keer een botte opmerking op een forum ontvangen heel wat anders dan seksueel geïntimideerd of zelfs verkracht worden. Ik hoop dat we deze vergelijking dus verder links kunnen laten liggen. :bang:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:34

PTT schreef:Cayman rijder, de een na de ander stapt op :mrgreen:


Sommige Cayman rijders maken het wel erg bont, die kopen een Mini :mrgreen:

Sorry Porcay, inkoppertje :ba: . Je bent van harte welkom om een keer Porsche gevoelens op te halen als je het mist.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:37

Niels911SC schreef:Ik hoop dat we deze vergelijking dus verder links kunnen laten liggen. :bang:


Sarcasme, cynisme, ironie, zelfspot, humor, ... om met Jiskefet te spreken

Ik hoorde de mensen daar wel eens lachen maar of dat nou van de humor was

Ik wil het best uitleggen hoor, was een reactie op een post van iemand die erop doelde dat meerderen zich ook onheus bejegend zouden voelen door een mod.
Laatst bijgewerkt door MarkS op 17 nov 2017 21:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:42

"20 inch Carrera S."

Snap alleen niet dat dit antwoord op je vraag, je zo kwaad maakt.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:49

Siert een forumgebruiker desondanks niet om om een al dan niet cynische vergelijking te trekken tussen mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn en daarom achter elkaar posts verwijderen en verdwijnen en mensen die een boekje open doen over misbruik. Dat wekt de indruk dat dat laatste ook zielig/zwak is, en ik ga er vanuit dat dat niet is wat je bedoelt :salut:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:53

Het is hier ook niet altijd een warm welkom boor nieuwelingen....

Misschien moeten we beter ons best doen?

Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze de zoekfunctie en alle forumregels direct beheersen...

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 21:58

MarcoB schreef:
PTT schreef:Cayman rijder, de een na de ander stapt op :mrgreen:


Sommige Cayman rijders maken het wel erg bont, die kopen een Mini :mrgreen:

Sorry Porcay, inkoppertje :ba: . Je bent van harte welkom om een keer Porsche gevoelens op te halen als je het mist.

................


Ik heb mijn reactie alvast maar weg gehaald :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:00

Niels911SC schreef:Siert een forumgebruiker desondanks niet om om een al dan niet cynische vergelijking te trekken tussen mensen die snel op hun teentjes getrapt zijn en daarom achter elkaar posts verwijderen en verdwijnen en mensen die een boekje open doen over misbruik. Dat wekt de indruk dat dat laatste ook zielig/zwak is, en ik ga er vanuit dat dat niet is wat je bedoelt :salut:


Wat wil je nou Niels. Als je er al vanuit gaat dan hoef je dat toch niet te vragen.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:00

@mbembe

:mrgreen: :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:05

Is hij nou al zijn berichten aan het deleten??? :shock:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:24

Wie? Mbembe? Nee toch? :shock:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:25

Nee, ChrisZZZZ.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:26

Ik schrok al even.

Was een smiley vergeten. Komtie: :mrgreen:
Gesloten onderwerp