Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Gesloten onderwerp

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:28

MarkS schreef:Wat wil je nou Niels. Als je er al vanuit gaat dan hoef je dat toch niet te vragen.


Nee joh, probeer gewoon duidelijk te maken dat als dat niet is wat je bedoelt je gewoon die vergelijking niet moet gebruiken. Ik reageerde in mijn eerste bericht misschien iets te hard, excuus.
Ik denk dat gemiddelde pf'er in de maatschappij precies degene is die het minst last heeft van de problematiek; waardoor we misschien af en toe te gemakkelijk geneigd zijn om het probleem te bagatelliseren (en daarmee bedoel ik niet dat dat jouw insteek was :!: mijn bericht was ook niet zozeer tegen jou gericht als wel tegen het algemene gebruik van de vergelijking!)

Maar goed is ook niet m'n bedoeling om op vrijdagavond een fittie te starten dus hierbij van mij ook een smiley :mrgreen:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 22:29

Op naar de volgende rit. :mrgreen: :drive:

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 23:15

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 23:30

Sommige mensen last van een herfstdepressie......
Wat een gezever weer, iemand nog een mening over ZWARTE PIET, Referendum, Rutte 3, F! op Zandvoort, 3.2 beste 911 ooit.) ik noem maar wat.....
Succes.

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 23:36

Zwarte Pieten? :cheers:

Afbeelding

Re: xxxxxxxxxx

17 nov 2017 23:51

Cayman rijder, de een na de ander stapt op.


Sommige Cayman rijders maken het wel erg bont, die kopen een Mini


Ja hé, nu krijgt de Cayman rijder de schuld......En als ie dan ook nog een Mini heeft.........
Ik ben er klaar mee, ik ga ook alles deleten, even een vrije letter uitzoeken :!:


8)

En weer over tot de orde van de dag, lijkt me :thumleft:

Re: xxxxxxxxxx

18 nov 2017 0:07

Zo is het, mooie Targa met dito velgen.

Re: xxxxxxxxxx

18 nov 2017 0:09

Doei Chris. Zzzzzzzz. :salut:
Gesloten onderwerp