Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 12:06



Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 964 Koni sport vs Bilstein 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2
Bericht Re: Porsche 964 Koni sport vs Bilstein
Tja... Het hele onderstel gebeuren van rubbers en GAZ is toevallig door DRS gemonteerd, Maar zelfs na 2 maal andere set veren blijft het naveren en dobberend rijden, en als ik de dempers harder zet wordt het dan weer te stuiterig. Het laatste nieuwes is dat ze bij Gaz ontdekt hebben dat ze de verkeerde dempers hadden geleverd en moet de zooi er voor de zoveelst keer wèèr uit ... :bang:
Ik weet niet meer wat te geloven of dit beter wordt of niet. Het wordt inmiddels de 4e keer in 5 maand tijd dat het onderstel aangepast moet worden. Als ik de recensie lees, kan ik niet begrijpen waarom voorheen de oude B6 kit met H&R veren zo hard stuiterde. Nu bleek bij het monteren vd Gaz kit , dat de rubbers top mounts vd voorste dempers gescheurd waren. kan het daardoor zijn dat met de B6 kit alles zo stuiterde? Ik begin te twijfelen of die regelbare demping va Gaz Gold kit nu zoveel meerwaarde zal bieden voor "recreatieve" straatcruisers als wij en we verlangen nu al terug naar die B6 kit,maar dan met Eibach en hopen dat ie dan wat strak maar comfortabel genoeg rijdt :roll:


22 nov 2019 17:04
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Porsche 964 Koni sport vs Bilstein
Yup, B6 en Eibach, al jaren bekend als dé oplossing voor een strak sturend Porsche voor niet circuit tijgers.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


22 nov 2019 17:29
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.