Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 21:23



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Porsche 997.2 C2S verlaging middels schroefset 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Porsche 997.2 C2S verlaging middels schroefset
Beste Porsche vrienden,

Ik wil graag m'n Porsche Porsche 997.2 C2S verlagen middels een schroefset. De reden hiervoor is verbeterde wegligging op de straat en esthetische overwegingen. Ik rij al 8 jaar met een BMW 3 serie touring met KW variant 1 en dat is perfect voor dagelijks gebruik.
Nu ben ik bezig om informatie in te winnen en ik lees veel confliterende berichten en ik heb moeite om een duidelijk plan te formuleren.

Ik wil graag ongeveer 35-40mm omlaag met de Porsche. Ik lees dat ik bij zo'n verlaging extra 'hardware' nodig heb ik de uitlijning goed te krijgen. Is het echt zo dat ik andere draagarmen nodig heb om met die rijhoogte de uitlijning in de goede specificatie te krijgen? Dat maakt het geheel aanzienlijk duurder namelijk. Ik hoop eigenlijk met ongeveer 2500 voor een schroefset klaar te zijn.

Graag jullie kennis, kunde en ervaring met verlaging van een 997.

Dank!


06 jan 2020 17:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche 997.2 C2S verlaging middels schroefset
Bel met Rebel Engineering, Erwin. :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 jan 2020 17:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Porsche 997.2 C2S verlaging middels schroefset
Via ander medium iemand gesproken die Ohlins had gezet.
Een en ander via madeno racing.
Als ik in de markt was voor verlaging en betere wegligging zou ik heb sowieso eens contacten.


06 jan 2020 17:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Porsche 997.2 C2S verlaging middels schroefset