Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 16:36



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Herstellen van gepolijste Turbo II velgen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Herstellen van gepolijste Turbo II velgen
Onder mijn Cayenne S Diesel uit 2014 liggen mooie Turbo II velgen. Nu is het gepolijste de wat gaan corroderen en heb ook wat stoeprand schade. De grijze (gepoedercoate?) delen zijn nog prima. Wil het gepolijste de graag laten opknappen. Ben al bij een lokale velgenreparateur geweest. Die gaf aan dat het heel vee werk was en dat daar niet aan te beginnen was. Alternatief dat hij aanbood was gehele velg grijs te poeder-coaten. Maar dat vind ik heiligschennis.

Iemand een idee of dit te herstellen is, en weet daar misschien een goed adres voor? Bij voorkeur omgeving randstad (Rotterdam/Amsterdam).


Laatst bijgewerkt door Freekr op 05 mei 2021 19:34, in totaal 1 keer bewerkt.



05 mei 2021 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Herstellen van gepolijste Turbo II velgen
Bel even met mijn detailer, die heeft hier een goed adres voor (en hij kan het dan begeleiden). Patrick van Detailkoning in Hoofddorp. PB me maar als je zijn gegevens wilt


05 mei 2021 19:31
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Herstellen van gepolijste Turbo II velgen
Bedankt voor de tips via dit forum. Heb de velgen recent laten opknappen door “De Velgfabriek” in Barendrecht. Die werken met een computer gestuurde CNC machine. Zeer mooi resultaat. Volgens hen was de velg al eerder hersteld en daarna matig gelakt, vandaar de corrosie. Kosten voor 4 x 21 inch herstel van de gepolijste delen voor €560 incl BTW.


19 sep 2021 21:03
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.