23 aug 2005 20:52
23 aug 2005 21:32
23 aug 2005 22:11
23 aug 2005 22:25
23 aug 2005 22:35
paSCal schreef:Ik zou als ik Robbie was toch serieus kijken naar een 3.6 blok... Past "beter" bij zijn auto..
23 aug 2005 22:36
23 aug 2005 22:45
23 aug 2005 22:57
23 aug 2005 23:04
911-lover schreef:Waarom denken jullie dat de 3.2 en lager sneller verkocht worden dan de 3.6![]()
Net om die reden van de wegentaks en de BIV. Bij een 3.6 scheelt dat een hele hap.
23 aug 2005 23:09
23 aug 2005 23:11
23 aug 2005 23:17
24 aug 2005 0:13
24 aug 2005 6:35
Jaco schreef:Heren, allemaal heel mooi. Maare wat voor type P (uiterlijk) heeft Robbie nou?????? .........juist een 965!!!dus wat voor een blok (als ie er een ander blok in zet) moet/hoort erin???????..........juist een 3.3 tujboo
(3.6 tujboo/bi-tujboo zou nog mooier zijn, maare katjing €€€€€€€
) Van Kessel heeft vast wel iets liggen, maarja zoals hierboven al eerder geschreven: wat koop je dan?
Dit is mijn bescheiden mening, maare ik kan/wil niet in Robbie zn portemonee kijken
24 aug 2005 8:40
paulb schreef:Als je echt voor iets aparts gaat![]()
24 aug 2005 8:55
Olaf schreef:Is ook een van de "goedkopere" oplossingenzo'n Chevy-block
![]()
24 aug 2005 12:41
24 aug 2005 14:15
24 aug 2005 14:32
24 aug 2005 15:04
RS clone schreef:Michael ik dacht dat de Turbolook al een turbo onderstel en de remmen van een Turbo had toch ? Jij bent de turboman hier dus ben eigenlijk wel benieuwd.
Ik vindt trouwens 10.000 voor een Turboblok niet echt veel als er alles bijzit voor de ombouw natuurlijk. Een 3.6 gaat echt niet veel minder kosten als je de computer,bedrading, motorophanging e.d wat nodig is voor een conversie moet gaan kopen.
Groeten,
Ed
24 aug 2005 15:26
michael schreef:Pascal was me al voor. Kijk eens goed naar de remschijven...
24 aug 2005 15:36
maar volgens mij zijn die van jou aan vervanging toe
24 aug 2005 15:58
RSR-Luc schreef:
Tevens heb ik alle stukken liggen van een 964 cabrio van 1992 dus met de betere versie van de motor er in. Ik heb dus nog alles liggen zoals motor, versnellingsbak, deuren, zetels, cabrio dak, en nog veel meer.
Als je interesse zou vertonen in bepaalde onderdelen stuur dan een mail naar info@lecars.be met je vraag en wij geven u snel antwoord.
24 aug 2005 16:31
24 aug 2005 17:20
RS clone schreef:duidelijk Michael bedankt ! Pascal ken de historie niet van Robbie,s auto sorry voor de twijfel
Michael wat een plaatje zeg die Turbo van je !
Groeten,
Ed