Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

23 aug 2005 20:52

Inderdaad Robbie, lijkt mij ook interessant.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=5437


En anders, misschien hier eens ff gaan horen :

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/porsche/16426.htm

23 aug 2005 21:32

Robbie,

Je Porsche is toch pas helemaal opnieuw gespoten en zo...? Is het dan niet jammer om hem nu (met verlies agv van het webwijd bekende tapeinde probleem) te verkopen?

23 aug 2005 22:11

Ik heb het hemzondag nog gezegd.
Door de zure appel heen bijten en zijn eigen motor laten reviseren.
Hij kan zich goedkoper afhelpen met een ander blok te kopen , en dan :?: :?: :?:
Neen dank je , na revisie ben je zeker wat je hebt , dat heb je zeker niet met een los blok te kopen. En toch geen 3.0 liter als je een 3.2 ervoor had :?
Als je hem weldra wilt verkopen OK , wil je hem houden NEEN

23 aug 2005 22:25

Ik zou als ik Robbie was toch serieus kijken naar een 3.6 blok... Past "beter" bij zijn auto... Ongetwijfeld zat adressen voor, gewoon eens rondbellen, kijken wat ze aanbieden hier en daar... Wellicht zelfs met garantie ofzo?

23 aug 2005 22:35

paSCal schreef:Ik zou als ik Robbie was toch serieus kijken naar een 3.6 blok... Past "beter" bij zijn auto..


Niet alleen dat...maar wanneer je 'm in de toekomst te koop aanbied, zal hij beter te verkopen zijn met een 3.6.. .De toekomstige eigenaar valt niet over niet-originele delen, en dus, gaat mijn inziens liever met deze auto aan de haal wanneer er een 3.6 inligt. Ik denk dat je er zelf later beter uitspringt, en in de tussentijd ook nog eens geniet van een sterkere motor. :wink:
Je hebt 'm te mooi gemaakt om nu zoveel verlies te nemen bij een verkoop, en het is al eerder gezegd ; je moét even door de zure appel heen...het is nu eenmaal niet anders.. 8)

23 aug 2005 22:36

't Beste is idd laten reviseren maar is dus waarschijlijk ook de duurste oplossing. Een (goede) 3.0 is dan weer een "terugval" t.o.v. de 3.2. Een (goede) 3.6 kan misschien voor andere problemen zorgen ... verzekering, apk... ik zeg maar wat want ik weet niet hoe en wat in Holland op dat gebied zoal is toegelaten.
't Blijft i.i.g. een lastige bevalling... :oops:

23 aug 2005 22:45

Waarom denken jullie dat de 3.2 en lager sneller verkocht worden dan de 3.6 :!:
Net om die reden van de wegentaks en de BIV.
Bij een 3.6 scheelt dat een hele hap.

23 aug 2005 22:57

in een 3.6 heb ik wel interesse

maar dan moet je ook weer de adressen ervoor weten en het moet te vertrouwen zijn

een 3 litertje komt er nooit in , zelfs niet als ik er eentje zou krijgen :wink:

suggesties zijn welkom

23 aug 2005 23:04

911-lover schreef:Waarom denken jullie dat de 3.2 en lager sneller verkocht worden dan de 3.6 :!:
Net om die reden van de wegentaks en de BIV. Bij een 3.6 scheelt dat een hele hap.

Gaat niet op in NL, dus is niet van toepassing...

En, sorry Robbie, weet zo geen adresjes voor je... van Kessel es bellen, of die er wat heeft/weet?

23 aug 2005 23:09

Heren, allemaal heel mooi. Maare wat voor type P (uiterlijk) heeft Robbie nou?????? .........juist een 965!!! :wink: dus wat voor een blok (als ie er een ander blok in zet) moet/hoort erin???????..........juist een 3.3 tujboo :twisted: (3.6 tujboo/bi-tujboo zou nog mooier zijn, maare katjing €€€€€€€ :cry: ) Van Kessel heeft vast wel iets liggen, maarja zoals hierboven al eerder geschreven: wat koop je dan?
Dit is mijn bescheiden mening, maare ik kan/wil niet in Robbie zn portemonee kijken :wink:

23 aug 2005 23:11

haha :twisted: heb ik al gedaan 10k voor een 3.3 turboblok bij van zweeden

maar ja , dat is de auto niet waard

23 aug 2005 23:17

Tsja, dat idd best veel :shock: . Jij bent degene die toch de beslissing moet nemen, wens je veel succes iig. :wink:

24 aug 2005 0:13

Als je echt voor iets aparts gaat :twisted:

http://www.renegadehybrids.com/911conv.htm

Balen voor je, ik hoop dat je iets betaalbaars vindt wat je aanstaat :!:

24 aug 2005 6:35

Jaco schreef:Heren, allemaal heel mooi. Maare wat voor type P (uiterlijk) heeft Robbie nou?????? .........juist een 965!!! :wink: dus wat voor een blok (als ie er een ander blok in zet) moet/hoort erin???????..........juist een 3.3 tujboo :twisted: (3.6 tujboo/bi-tujboo zou nog mooier zijn, maare katjing €€€€€€€ :cry: ) Van Kessel heeft vast wel iets liggen, maarja zoals hierboven al eerder geschreven: wat koop je dan?
Dit is mijn bescheiden mening, maare ik kan/wil niet in Robbie zn portemonee kijken :wink:


Net of dat allemaal maar zo makkelijk gaat.... :roll:

Volgens mij vergeet je de turboremmen, de turbo versnellingsbak, de turbo klokken, grotere benzinetank, extra benzinepomp, uitlaat, oliekoeler, en het turbo onderstel, en beslist nog een aantal zaakjes. Gaat een wel heel duur grapje worden :roll:

24 aug 2005 8:40

paulb schreef:Als je echt voor iets aparts gaat :twisted:

Afbeelding


Is ook een van de "goedkopere" oplossingen :arrow: zo'n Chevy-block :idea: :wink:



:@: Yaroon :idea:

24 aug 2005 8:55

Olaf schreef:Is ook een van de "goedkopere" oplossingen :arrow: zo'n Chevy-block :idea: :wink:



En praat me niet van betrouwbaar , zo'n "small-block" van Chevrolet...maar wat zal 'ie listig worden, met zo'n zware gietijzeren kolos achterin.. 8)

24 aug 2005 12:41

Michael ik dacht dat de Turbolook al een turbo onderstel en de remmen van een Turbo had toch ? Jij bent de turboman hier dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik vindt trouwens 10.000 voor een Turboblok niet echt veel als er alles bijzit voor de ombouw natuurlijk. Een 3.6 gaat echt niet veel minder kosten als je de computer,bedrading, motorophanging e.d wat nodig is voor een conversie moet gaan kopen.

Groeten,

Ed

24 aug 2005 14:15

Robby zijn turbolook is geen 964-turbolook, maar een omgebouwde 3.2... En daar zitten dan de remmen en dergelijke (waarschijnlijk!) niet bij ;)

24 aug 2005 14:32

de 3.2 is ook leverbaar geweest als turbolook. Dus de vraag blijft staan.

24 aug 2005 15:04

RS clone schreef:Michael ik dacht dat de Turbolook al een turbo onderstel en de remmen van een Turbo had toch ? Jij bent de turboman hier dus ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik vindt trouwens 10.000 voor een Turboblok niet echt veel als er alles bijzit voor de ombouw natuurlijk. Een 3.6 gaat echt niet veel minder kosten als je de computer,bedrading, motorophanging e.d wat nodig is voor een conversie moet gaan kopen.

Groeten,

Ed


Pascal was me al voor :thumleft: . Kijk eens goed naar de remschijven,

Afbeelding

zie je het verschil?

Afbeelding

24 aug 2005 15:26

michael schreef:Pascal was me al voor :thumleft: . Kijk eens goed naar de remschijven...


Moeilijk te zien .... maar volgens mij zijn die van jou aan vervanging toe :shock: Ik zie allemaal gaatjes :D :wink:

24 aug 2005 15:36

maar volgens mij zijn die van jou aan vervanging toe


Bionisch oog Olaf :wink: ?

Afbeelding

24 aug 2005 15:58

RSR-Luc schreef:
Tevens heb ik alle stukken liggen van een 964 cabrio van 1992 dus met de betere versie van de motor er in. Ik heb dus nog alles liggen zoals motor, versnellingsbak, deuren, zetels, cabrio dak, en nog veel meer.

Als je interesse zou vertonen in bepaalde onderdelen stuur dan een mail naar info@lecars.be met je vraag en wij geven u snel antwoord.

24 aug 2005 16:31

duidelijk Michael bedankt ! Pascal ken de historie niet van Robbie,s auto sorry voor de twijfel :)

Michael wat een plaatje zeg die Turbo van je !


Groeten,

Ed

24 aug 2005 17:20

RS clone schreef:duidelijk Michael bedankt ! Pascal ken de historie niet van Robbie,s auto sorry voor de twijfel :)

Michael wat een plaatje zeg die Turbo van je !


Groeten,

Ed


Thanks :thumleft: !
Plaats een reactie