Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: 997 rijders die zelf sleutelen

18 feb 2019 20:25

Richard E schreef:Thanks !!

De kleur is Atlas Grey.

Mooi! :thumleft:
Mijn 987 heeft ook die kleur.

Lekker klusje geweest. En nu weer lekker genieten. :drive:

18 feb 2019 23:19

Richard E schreef:Dit is ‘m trouwens.

Afbeelding

Mooie bak met de juiste velgen :-)

08 mei 2019 9:32

Zijn er nog mensen in de buurt van Rotterdam of Amsterdam die zelf sleutelen en het leuk vinden om dat samen met mij te doen? Lijkt me heel leuk om mijn 997.1S zelf z'n beurtjes te geven maar mis het vertrouwen dat zelf te doen. Iemand die me kan helpen bij de eerste keer kan me denk ik net dat duwtje in de rug geven. Lijkt me super leuk!

Emiel

08 mei 2019 11:02

Net een beurt laten doen, maar zou ook meer zelf willen doen en heb geen twee linker handen,maar mis de specifieke kennis! :scratch: Heb een 996.
Iemand in omgeving Baarn/Amersfoort met wat meer kennis en zijn Porsche zelf onderhoudt te porren omdat in de toekomst samen te doen?

08 mei 2019 21:10

Pondje schreef:Net een beurt laten doen, maar zou ook meer zelf willen doen en heb geen twee linker handen,maar mis de specifieke kennis! :scratch: Heb een 996.
Iemand in omgeving Baarn/Amersfoort met wat meer kennis en zijn Porsche zelf onderhoudt te porren omdat in de toekomst samen te doen?

Zit hier met hetzelfde, ook een 996, ook geen twee linkerhanden. Mis alleen de ruimte om het te doen en andere omgeving (helaas). Ik kan nu gelukkig altijd bij een vriend van me terecht, deze heeft ruimte genoeg. Specifieke kennis is inderdaad hier ook het probleem. Voorheen altijd zelf aan div. auto's gesleuteld dus enige auto en technische kennis is er wel. Verder wel een vriendenkring waar ik redelijk wat info uit kan halen, maar niet specifiek Porsche/996.
Plaats een reactie