Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

25 dec 2005 19:55

Epicurus schreef:
Marcel schreef:Als je dan al zo ver bent, kun je haar net zo goed (beter) met de hand wassen.

Haar ? Of Hem ?

haar, auto's zijn grammatikaal vrouwelijk, maar dat zal je niets verbazen...

25 dec 2005 19:55

Ik heb mijn P. nu 5 dagen gehad, en al 2 keer (vandaag ook) met mijn handen, mijn spons en mijn zeep gewassen, en gebunzd, met een erg goed nano-materiaal.
Waarom risico's nemen? trouwens het is de beste maniere om te controleren dat geen beschadiging aanwezig is.

Een nu een grapje: een vriend van mij, toen reed hij een goeieniuewe Modena, ging ook naar de lokale wasserette. Alles ging goed tot de borstels begon met poetsen van de velgen: te brede velgen, met vervolg alle peperdure magnesium velgen kapot........ :bang:

Dus, doe je jezelf, goed voor conditie, en goed voor jouw liefde!

25 dec 2005 21:04

Marcel schreef:
Epicurus schreef:
Marcel schreef:Als je dan al zo ver bent, kun je haar net zo goed (beter) met de hand wassen.

Haar ? Of Hem ?

haar, auto's zijn grammatikaal vrouwelijk, maar dat zal je niets verbazen...

auto ['ootoo, 'autoo] (de (m) ; 's) type wegvoertuig met ingebouwd voortstuwingsmechanisme dat zich op meer dan twee wielen voortbeweegt

Sorry Marcel, auto is grammaticaal toch echt mannelijk.....

26 dec 2005 0:26

Als dat al zo is dan is het uiteraard een "taalfout", want een auto moet toch echt vrouwelijk zijn, zoniet dan wordt het met de nieuwe spelling "gecorrigeerd" :wink:

26 dec 2005 0:54

ik denk ook dat een auto mannelijk is :mrgreen:

Afbeelding

26 dec 2005 1:02

Dit draadje 'scannende' moest ik meteen dit topic denken.... :shock: Dat is autowassen voor gevorderden!

26 dec 2005 10:50

Marco schreef:je kan beter naar Heerjansdam rijden, wordt eerst met de hand gedaan en dan door een straat zonder lappen of borstels; alleen sproeiers

Bedankt voor de tip, Marco.
Wim.

26 dec 2005 10:52

MS964 schreef:Dit draadje 'scannende' moest ik meteen dit topic denken.... :shock: Dat is autowassen voor gevorderden!

sinds dien doe ik de auto zo wassen met die produkten ik ben er erg tevreden over.

robert

26 dec 2005 12:01

rob964.c4 schreef:... doe ik de auto wassen ...

roots in het brabantse? :lol: :wink:

27 dec 2005 3:28

horn schreef:
rob964.c4 schreef:... doe ik de auto wassen ...

roots in het brabantse? :lol: :wink:

nee , amsterdammer, maar is wel wat vroeg voor me vandaar misschien.

robert
Plaats een reactie