Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

16 dec 2007 22:06

Thx Paul :D Wilde eigenlijk weten waar de uitsparingen zaten om de unit eruit te kunnen trekken maar dit is helemaal compleet zo. :thumleft: Moet lukken zo met mijn handigheid en een dremel. 8) :wink:

Re: 993: verwarming niet constant

08 mei 2009 12:47

Ik heb hetzelfde probleem, hoe kan je het beste de sensor schoonmaken? Volgens mij is mijn sensor redelijk bedekt met stof, krijg dat alleen niet schoon... (geprobeerd met een spuitbusje lucht)

08 mei 2009 16:49

Heb je de 'radio' al gedemonteerd Karst of dacht je het schoonmaken door het roostertje te doen :?:

Het kan ook zijn dat het ventilatortje helemaal niet meer draait...

08 mei 2009 21:59

Uiteraard eerst de makkelijke weg geprobeerd. Ik zal nu de tip proberen met het demonteren (de spijkertjes), maar volgens mij draait het fannetje ook niet, helaas...

08 mei 2009 22:06

Je mag ook (weer) eens langs komen; heb gereedschap (nog :wink: ) en de ervaring 8)

11 mei 2009 7:28

Gelukkig, ik ga van dat aanbod zeker gebruik maken... :D

11 mei 2009 12:09

Ga dit ook maar eens aanpakken, ik dacht dat het er gewoon 'bij hoorde'... Dat noemen ze toch karakter??? :D

11 jul 2009 14:29

Vandaag het een en ander met hulp van Paul gedemonteerd en bij mij bleek het fannetje niet te draaien, bij het demonteren van de unit bleek ook de sensor sterk vervuild... Nu op zoek naar een nieuw fannetje :thumleft:

11 jul 2009 14:43

Is dat de fan achter de ronde sensor met de gestreepte inlaten?
Top, die forum-hulp :thumleft:

11 jul 2009 14:51

Die is het R. :D

11 jul 2009 21:28

Tijdens het demonteren bleek de fan, zoals eerder omschreven, niet meer te werken. Om deze te wisselen alles maar los gemaakt en een goed moment om ook de sensor schoon te blazen. Echter was deze dusdanig verstopt/vervuild met stof dat lucht geen resultaat gaf.

Middels een schroevendraaier is voorkant simpel te verwijderen. Vervolgens kan je de sensor voorzichtig uit de houder trekken, waarna deze eenvoudig is te reinigen.

Afbeelding

Vervuilde fan
Afbeelding

Verwijderde voorkant
Afbeelding

Afbeelding

Vervuilde sensor
Afbeelding

Gedemonteerde sensor
Afbeelding
Plaats een reactie