Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

11 dec 2007 12:55

brian951 schreef:..maar ben er nog niet 8er hoe dat bij mij allemaal in elkaar steekt..wordt vervolgd dus.. 8)

Eenvoudigst: een (milli)ampèremeter aansluiten tussen een accukabel en accu. Auto dicht en op alarm en meten die stroom: max. iets van 40 mA na 30 seconden...
-> Eerst nog kofferbakverlichting uitschakelen. Bij een 964 nog schakelaar naast lampje of al ingebouwd in het slot?; dan deze laatste met de hand op slot drukken.

11 dec 2007 13:04

Je lekkage gewoon meten aan de batterij.. dan heb je ineens alle verbruikers. Min pool eraf, meter op ampere zetten en tussen klem en min pool van batterij meten hoeveel stroom erdoor gaat.
Wat je wel moet doen is je schakelaar van de koffer naar beneden halen, zodat je lampje niet brand en alarm denkt dat koffer dicht is (anders meet je sowieso al 2A + deuren op slot.. en kijken wel waardes je meet.. bij mij was dat 30mA, wat zeer weinig is... kan gerust oplopen naar 100mA met alarm en radio.. laat maar weten

11 dec 2007 13:08

skwajee schreef:........

Goed verhaal :!: :lol: :wink:

11 dec 2007 13:25

Ja he :D , wat een geluk dat we beiden hetzelfde vertellen.. komt toch wel goed over!!

11 dec 2007 18:18

skwajee schreef:Heb er nu gewoon een druppellader aanhangen.. probleem opgelost :)

Ik ook, mede dankzij een forummer.
Plaats een reactie