Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

10 sep 2004 17:08

nee, ff serieus nou.

G-pijp is een 180 graden bocht die de eindemper vervangt - net zoals de cup-pijp de tussendemper vervangt ....

wat is het wezenlijke verschil en wat raden jullie aan? eventueel in combinatie met meer pk.

10 sep 2004 17:51

Sandra schreef:wat is het wezenlijke verschil en wat raden jullie aan? eventueel in combinatie met meer pk.

Het verschil is de prijs en de moeilijkheidsgraad van het vervangen .... beide niet moeilijk, maar de G-pijp is net ietsje makkelijker :wink:

Qua geluid zou je twee 964tjes naast elkaar moeten zetten - alhoewel ik denk dat twee 964tjes met allebei een Cup-pijp ook verschillend klinken.

Qua Pk's denk ik dat het weinig tot niks uitmaakt (in z'n totaliteit)

Ik zou voor de G-pijp gaan ... want 2de hands middendempers zijn er genoeg :wink:

Olaf -dieeencuppijponderde964heeftenweleenklantweetvoorjullieeindemper-

10 sep 2004 18:14

Olaf schreef:Qua geluid zou je twee 964tjes naast elkaar moeten zetten - alhoewel ik denk dat twee 964tjes met allebei een Cup-pijp ook verschillend klinken.

Ik zou voor de G-pijp gaan ... want 2de hands middendempers zijn er genoeg :wink:

Olaf -dieeencuppijponderde964heeftenweleenklantweetvoorjullieeindemper-

Als Ivo de G-pijp heeft gemonteerd dan moet een gehoortest toch te regelen zijn :D .

En inderdaad ..... mocht je voor een G-pijp kiezen, dan wil ik jullie waarschijnlijk wel van de originele einddemper "afhelpen" :^:.

01 maart 2005 17:03

Beste forummers,

Zonde om een nieuw onderwerp te beginnen. Dus ik dacht ik blaas deze wat nieuw leven in.

Wie heeft er ervaring met een cuprohr op een 3.2? Ik dacht dat het alleen een mogelijke mod voor de 964 betrof. Maar Cartronic adviseerde mij een cuprohr voor mijn eigen 3.2. Heb hem nog wel wat details gevraagd maar mochten er porsche rijders op dit forum iets meer over weten...

Mark

02 maart 2005 17:37

Inmiddels tav cuprohr duidelijkheid gekregen: bestaat niet voor de 3.2. Cartronic biedt wel een modificatie van de standaard uitlaat, levert max 4PK en geeft tevens een wat mooier/voller geluid. Kosten +/- 330 euro.
Plaats een reactie