Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: HELP!!!! PCM2.1 update vast !!!!!

01 okt 2009 17:31

Goed dat het probleem in iedergeval is opgelost :thumleft: .... anders zit je mooi zonder muziek en navi in een P... en das vervelend! :mrgreen:

Ik navi nog lekker met een los tomtom geval in de P! In mijn W8 en transporter heb ik wel orginele Navi's... maar om de P om te bouwen naar dubbel din en al die elktra-gedoe, mij niet gezien!
Had het wel graag gewild :wink:

01 okt 2009 19:59

sorry sorry sorry mensen ... peace peace !!!

Het gaat om een firmware update !!! NIET om de kaartupdate (is dvd trouwens!) die moet je betalen dat versta ik best !

Firmware is het interne programmetje dat de boel laat draaien.. ( de windows zeg maar )
die update is enkel om fouten en tekortkomingen bij de ontwikkeling van het toestel zelf op te lossen... net zoals je updates bij windows.
Heeft niets met "nieuwe wegenkaarten" te maken.. zoals ik hierboven ergens lees..

Die betaal ik graag ,, zodra er nieuwe uit zijn.

maar ff Bij Porsche 5 min cd'tje insteken (dat ik zelfs niet meekrijg) aan zo'n 500,- euro .. neen sorry is erover..
1 werkuur betalen is aanvaardbaar.. de rest is afzetterij..
elk zijn mening...

in ieder geval, het probleem is opgelost "gratis" en daar ben ik erg blij om ...
hoe dan ook...

01 okt 2009 20:43

Cd’s heb ik gewoon mee gekregen.

En ik neem aan dat ze dit toch wel door hadden dat het niet om de kaarten ging. Gewoon de software waar hij op draait.

10 okt 2009 15:22

Toch nog even zeg ik ba de update WEL MP's kan spelen in mijn PCM2.1 !!

zelfs met naam CD, uitvoerder en tittel op het display !! prachtig toch !!
140 liedjes op 1 cd'tje

geen cd lader meer nodig ;-)
Plaats een reactie