Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Druppellader kopen, advies C-TEK XS 3600

30 sep 2011 9:07

horn schreef:Helaas zit op rubbers altijd speling... :twisted: :cheesy:

Ze zijn vast ook in jouw maat te koop. ;) :^:

12 okt 2011 15:20

Ik heb ook de Multi XS 3600 al jaaren. 's Winters zet ik om de drie weken een volle accu in de (geschorste) wagen om het alarm te laten werken. In de garage is geen stroom.
De halflege accu laad ik thuis op. Af en toe loopt het uit waardoor de accu bijna compleet leeg is. De CTek laadt dan 24h aan één stuk door (bulklading). Ik draai dan de 4 schroeven los van de lader en haal de achterkant er af zodat de electronika koeler blijft. Als hij weer druppelt draai ik hem weer dicht. Aangezien de garantie toch al lang afgelopen is moet ik eens een oplossing verzinnen voor dat steeds open- en dichtdraaien.
Heb je al iets gekocht Outletvalve?

12 okt 2011 15:42

Vandaag (toevallig) van CONRAD de CTEK XS 0.8 ontvangen met de bijbehorende Cigarette plug. Ziet er allebei degelijk uit.

12 okt 2011 16:14

Mag ik vragen waarom deze en waarom bij Conrad?
En is 50Ah voldoende?
Terwijl hij op een andere plaats waar 'Horn' naar verwees deze 5,99 euro goedkoper is.

12 okt 2011 16:32

Conrad heeft gratis verzending boven de 25 euro.

12 okt 2011 17:23

morgen staat er een lader bij de LIDL in de reclame (klik blz 14 ) Deze ga ik halen voor in de DD . De standkachel trekt in de winter de accu leeg . Deze laat ik gewoon op de accu zitten en terk alleen de 230V uit als ik weg rij .

12 okt 2011 18:27

tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejon gejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongjon gejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejo ngejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongej ongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejon gejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejo ngejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongej ongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejong ejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejon gejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejo ngejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongeejongejongejongejong e ...............meer dan een maand nodig om een druppellader aan te schaffen? :scratch: :scratch: :scratch:

24 okt 2011 0:26

Wat ken jij goed tiepen zeg :D

Ach, sommige dingen in het leven hebben haast, andere niet....

De lader werkt trouwens naar volle tevredenheid! (aangesloten via de sigarettenaansteker).

27 okt 2011 20:01

Heb voor de boxster een xs 5.0 gekocht. Laden tot 110Ah en ondehoudsladen tot 160Ah. Vond de 3600 van de 964 niet zwaar genoeg om te laden.

18 dec 2011 19:42

Ik gebruik zelf de Optimate Canbus lader. Werkt uiteraard ook prima op niet-Canbus systemen. Kan 'm er in November aanhangen en in Maart is de accu als nieuw.
Kan tussendoor ook de boot, motor en caravan accu's laden.
Léon
Plaats een reactie