24 jul 2005 12:27
Joel Reiser [size=59](PCA WebSite)[/size] die op 17 januari 2004 schreef:To measure current draw, hook the ammeter up in series. A draw lower than 50 milliamps (mA) is OK. If it is much above that, say above 100 mA, there is probably a short somewhere.
Camtune (in Godalming) diagnosed the problem as being the sampler fan (apparently it is used by the climate control to obtain the air temperature in the cabin). It was running on after the car had been switched off. They disabled it somehow and I haven't had any more flat batteries. However, I also don't have climate control although the heating still responds to the temperature knob - Tom D
24 jul 2005 12:57
24 jul 2005 13:35
dirkie schreef:Ivo,
Hoor je, als alles uitstaat, sleutel uit het contact, achter de verwarmingsregeleenheid in je dashboard een licht gezoem![]()
24 jul 2005 13:37
Ivo964C2 schreef:dirkie schreef:Ivo,
Hoor je, als alles uitstaat, sleutel uit het contact, achter de verwarmingsregeleenheid in je dashboard een licht gezoem![]()
Dirk, dat hoor ik idd, echter schakelt dit zich uit na 2 minuten en volgens Erwin hoort dit zo dus heb ik verder geen aandacht aan geschonken.
24 jul 2005 17:17
25 jul 2005 16:28
23 aug 2005 8:20
23 aug 2005 9:02
Ivo964C2 schreef:Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn.![]()
14 nov 2005 12:43
Ivo964C2 schreef:En weer een vervolg op het vervolg......
Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn.![]()
14 nov 2005 13:26
Kan heel goed, stekker van de kofferbakverlichting los trekken en kijken of er dan wel voldoende wordt bijgeladen.Double G schreef:Ivo964C2 schreef:En weer een vervolg op het vervolg......
Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn.![]()
Zou dit dan ook het probleem kunnen zijn bij mijn 3.2? Zelfs na een nacht aan de druppellader heeft 'ie nog niet genoeg stroom om te starten!
15 nov 2005 14:44
15 nov 2005 15:09
Double G schreef:Ook al onder de auto gekeken, maar er ligt geen plasje lekstroom
15 nov 2005 16:06
16 nov 2005 11:06
16 nov 2005 11:34
16 nov 2005 11:41
Heb je ook om en om alle andere zekeringen losgehaald om te kijken of de hoogte van de lekspanning wijzigt?anton964 schreef:heb ook even die zekering 11 er uit gehaalt maar dat maakte niets uit.
16 nov 2005 11:52
16 nov 2005 12:02
...Ken het gevoel.....anton964 schreef:
...... want moeders is met porsche weg vandaag.
16 nov 2005 12:07
anton964 schreef:hallo
je komt uit middelburg zie ik de auto bij van zweeden gekocht?
als de accu naar een nacht aan de lader nog steeds niet vol is dan
is deze zeker niet goed.
als ik je een adviesmag geven koop een varta silver line die zij top!
is hier te koop
AOC MIDDELBURG B.V.
GRAVENSTRAAT 82
4331 KP MIDDELBURG
Tel.: +310118612449
Fax: +310118637740
anton964