Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

24 jul 2005 12:27

Joel Reiser [size=59](PCA WebSite)[/size] die op 17 januari 2004 schreef:To measure current draw, hook the ammeter up in series. A draw lower than 50 milliamps (mA) is OK. If it is much above that, say above 100 mA, there is probably a short somewhere.


.... en nog een onbekende ...

Camtune (in Godalming) diagnosed the problem as being the sampler fan (apparently it is used by the climate control to obtain the air temperature in the cabin). It was running on after the car had been switched off. They disabled it somehow and I haven't had any more flat batteries. However, I also don't have climate control although the heating still responds to the temperature knob - Tom D

24 jul 2005 12:57

Ivo,

Hoor je, als alles uitstaat, sleutel uit het contact, achter de verwarmingsregeleenheid in je dashboard een licht gezoem :?:

Daar zit namelijk een ventilatortje ... wil al wel eens short-cutte en vrolijk blijven doordraaien ...

Dirk
:wink:

24 jul 2005 13:35

dirkie schreef:Ivo,

Hoor je, als alles uitstaat, sleutel uit het contact, achter de verwarmingsregeleenheid in je dashboard een licht gezoem :?:


Dirk, dat hoor ik idd, echter schakelt dit zich uit na 2 minuten en volgens Erwin hoort dit zo dus heb ik verder geen aandacht aan geschonken. :?

24 jul 2005 13:37

Ivo964C2 schreef:
dirkie schreef:Ivo,

Hoor je, als alles uitstaat, sleutel uit het contact, achter de verwarmingsregeleenheid in je dashboard een licht gezoem :?:


Dirk, dat hoor ik idd, echter schakelt dit zich uit na 2 minuten en volgens Erwin hoort dit zo dus heb ik verder geen aandacht aan geschonken. :?


Ok ... zo hoort het idd ... :wink:


Dirk
:wink:

24 jul 2005 17:17

oke oke lampje voor de deur van het handschoenenvakje... zeiksnor :wink:

24 jul 2005 17:24

horn schreef:zeiksnor


Kapitein voor jou :!:

Afbeelding

:mrgreen:

25 jul 2005 16:28

Weer ff een vervolg....

Na het verwijderen van zekering 11 en één nachtje aan de druppellader startte de 911 weer vanochtend.
Mijn vermoeden is dus dat er in het klokje iets mis is dat dit probleem veroorzaakt. Ga maar eens op zoek naar een ander klokje.....iemand nog één op de plank liggen toevallig??

23 aug 2005 8:20

En weer een vervolg op het vervolg......

Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn. 8) :wink:

23 aug 2005 9:02

Ivo964C2 schreef:Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn. 8) :wink:


Dat je dat nou niet zelf hebt kunnen ontdekken :roll: :wink:

14 nov 2005 12:43

Ivo964C2 schreef:En weer een vervolg op het vervolg......

Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn. 8) :wink:


Zou dit dan ook het probleem kunnen zijn bij mijn 3.2? Zelfs na een nacht aan de druppellader heeft 'ie nog niet genoeg stroom om te starten!

14 nov 2005 13:26

Double G schreef:
Ivo964C2 schreef:En weer een vervolg op het vervolg......

Na speurwerk bij Renntech bleek er kortsluiting te zitten in de schakelaar van de kofferbakverlichting. Deze behoort ook tot de groep van zekering no. 11. Probleem zou nu verholpen moeten zijn. 8) :wink:


Zou dit dan ook het probleem kunnen zijn bij mijn 3.2? Zelfs na een nacht aan de druppellader heeft 'ie nog niet genoeg stroom om te starten!
Kan heel goed, stekker van de kofferbakverlichting los trekken en kijken of er dan wel voldoende wordt bijgeladen. :wink:

15 nov 2005 14:44

Ondertussen de zekering van de binnenverlichting, de blower en van de temperatuurregeling eruit gehaald, maar m'n druppellader krijgt het niet genoeg bijgeladen om tot starten over te kunnen? Ook al onder de auto gekeken, maar er ligt geen plasje lekstroom :lol:

15 nov 2005 15:09

Double G schreef:Ook al onder de auto gekeken, maar er ligt geen plasje lekstroom :lol:


En de conditie van de accu :roll: :?: :idea: .... mss zit daar sluiting in :shock:

15 nov 2005 16:06

heb net even gemeten de mijne heeft een lek spanning van 26mamp.
zou dit goed zijn?
heb ook even die zekering 11 er uit gehaalt maar dat maakte niets uit.
ik zet hem pas aan de druppellader als ik hem voor meer dan 3 weken
stil zet.
dit gebeurt gelukig bijna nooit!

anton964

16 nov 2005 11:06

Gisteren de accu er toch nog maar eens even uitgepakt en aan de lader gezet. Vanochtend gemeten en er zat nog steeds maar 10v in, dus maar gelijk een nieuwe besteld. Deze zat er toch nog maar 4 maanden in, maar ik weet niet waar hij vandaan komt voor eventuele garantie.

16 nov 2005 11:34

hallo

je komt uit middelburg zie ik de auto bij van zweeden gekocht?
als de accu naar een nacht aan de lader nog steeds niet vol is dan
is deze zeker niet goed.
als ik je een adviesmag geven koop een varta silver line die zij top!
is hier te koop

AOC MIDDELBURG B.V.
GRAVENSTRAAT 82
4331 KP MIDDELBURG
Tel.: +310118612449
Fax: +310118637740

anton964
Laatst bijgewerkt door anton964 op 16 nov 2005 11:57, in totaal 1 keer bewerkt.

16 nov 2005 11:41

anton964 schreef:heb ook even die zekering 11 er uit gehaalt maar dat maakte niets uit.
Heb je ook om en om alle andere zekeringen losgehaald om te kijken of de hoogte van de lekspanning wijzigt?

16 nov 2005 11:52

hallo ivo

nee heb ik niet gedaan had ik geen tijd voor kan ik nu ook niet doen want moeders is met porsche weg vandaag.

groeten anton964

16 nov 2005 12:02

anton964 schreef:

...... want moeders is met porsche weg vandaag.

...Ken het gevoel..... :wink:

16 nov 2005 12:07

anton964 schreef:hallo

je komt uit middelburg zie ik de auto bij van zweeden gekocht?
als de accu naar een nacht aan de lader nog steeds niet vol is dan
is deze zeker niet goed.
als ik je een adviesmag geven koop een varta silver line die zij top!
is hier te koop

AOC MIDDELBURG B.V.
GRAVENSTRAAT 82
4331 KP MIDDELBURG
Tel.: +310118612449
Fax: +310118637740

anton964


Heb via AOC een delphi laten komen, die zijn volgens mij ook goed. Auto idd bij van zweeden gekocht, zij kregen hem op vrijdag binnen en op zaterdag zag ik hem staan en de rest kun je wel raden. Ik heb hem van hun overgenomen voordat ze er iets aan hebben kunnen doen. Zat geen apk op en moest er nog wat kleine dingetjes aan doen, maar ik ben zelf werkzaam in de autobranche, dus dat was lekker makkelijk.
Plaats een reactie