Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Hoelang rijden om accu op te laden.

12 okt 2020 20:32

Frank K schreef:...Dus 4 weken geen probleem.

Frank K schreef: De manuaal geeft aan dat de accu bij niet gebruik minstens 1 keer in de 6 weken opgeladen moet worden.

Dan klopt het toch? :mrgreen: (die 4 weken dan)

12 okt 2020 20:46

Frank K schreef:Sinds enkele dagen is de 997.2 ingeruild voor een 991.2 :ba: De manuaal geeft aan dat de accu bij niet gebruik minstens 1 keer in de 6 weken opgeladen moet worden.

Als je batterij 5 jaar+ oud is zou ik daar niet te zeer op rekenen.
Erg mooie upgrade, veel fijne en veilige KMS gewenst !!

19 okt 2020 12:35

Accu van Porsche die leegzijn moet je minimaal met een Porsche 40 minuten flink door rijden en het beste is aan een druppellader veel Porsche op exclusieve/sportauto’s hebben een druppel lader!

19 okt 2020 12:56

https://antigravitybatteries.com/produc ... /ag-h5-rs/

Handige accu met ingebouwde, op afstand bedienbare jumpstarter.
Nooit meer gekloot om eerst je kofferklep open zien te krijgen.
Beetje prijzig.

19 okt 2020 22:31

Echt leuk bedacht, en wat ik ook leuk vind is dat hij 70% lichter is dan een standaard accu 8)

Antigravity Batteries schreef:Drop up to 40 lbs instantly! 70% lighter than lead.

11 jan 2021 12:29

Brulaap schreef:
Frank K schreef:...Dus 4 weken geen probleem.

Frank K schreef: De manuaal geeft aan dat de accu bij niet gebruik minstens 1 keer in de 6 weken opgeladen moet worden.

Dan klopt het toch? :mrgreen: (die 4 weken dan)

Vandaag na 5 weken stilstaan (niet verwarmd): auto openen met afstandsbediening, geen probleem. Sleutel in contact en activeren, geen probleem alle lampjes branden. Starten: fris en fruitig! :D :drive: Al met al denk ik dat 6 weken stilstaan ook geen probleem zal zijn, maar dat ga ik niet uittesten. Vind rijden leuker dan zo'n test.
Plaats een reactie