Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
12 nov 2014 19:43
Mooi ding! 2 uurtjes met de 993.
12 nov 2014 19:50
als mijn oude 964 terugkomt naar NL , heb je ook nog het voordeel dat er geen nieuw kenteken op moet

,
krijgt gewoon zijn oude combinatie **- HT-PZ , stamt uit 2001 bij invoer door Lammertink Enter , weer terug ( zie ook mijn album )
12 nov 2014 22:45
Tijdens mijn zoektocht naar een 964 of 993 heb ik een linnengrijze 964 C4 met zwart interieur bekeken. Had geen schuifdak.
Staat bij een particulier en zou goed moeten zoeken om zijn gegevens nog terug te vinden. Stond niet actief te koop en is volgens de rdw nog niet overgeschreven sinds ik hem bekeken heb...
13 nov 2014 0:02
Komt dat 993-kreng dan te koop of ga je 'm gewoon ergens in een sloot dumpen?
Nee hoor!
Geintje!
Succes met de zoektocht!
13 nov 2014 0:22
Hoe lang ben je dan? Ik ben met 193 ook niet de kleinste maar pas prima in mijn 964 met schuifdak
13 nov 2014 0:32
Tilt! schreef:Komt dat 993-kreng dan te koop of ga je 'm gewoon ergens in een sloot dumpen?
Nee hoor!
Geintje!
Succes met de zoektocht!

993 blijft 4ever
Maar wordt toch een beetje te duur om als DD te gebruiken en voor op de NS.
Bij een niet al te perfecte 964 speelt dat minder.
13 nov 2014 0:33
Liam schreef:Hoe lang ben je dan? Ik ben met 193 ook niet de kleinste maar pas prima in mijn 964 met schuifdak
194, maar lange rug en korte benen (relatief dan he)
Pas absoluut niet in een 964/993 met schuifdak.
13 nov 2014 0:34
Anne 2.7 schreef:Mooi ding! 2 uurtjes met de 993.
Denk dat ik zondag ff ga kijken.
Oh nee, familiereunie in drenthe
13 nov 2014 1:10
Cazzo Super Veloce schreef:Liam schreef:Hoe lang ben je dan? Ik ben met 193 ook niet de kleinste maar pas prima in mijn 964 met schuifdak
194, maar lange rug en korte benen (relatief dan he)
Pas absoluut niet in een 964/993 met schuifdak.
Idem hier minus 1 cm. Past prima. Verder geloof ik niet dat het verschil 5 cm is. Dan zou je hemelbekleding voor je deuropening hangen.
13 nov 2014 4:47
Als restwaarde zo belangrijk is koop dan een origineel zonder schuifdak. Zijn er zeker nog.
13 nov 2014 10:07
Denk niet dat een perfect uitgevoerde schuifdak-delete de restwaarde negatief beinvloed.
13 nov 2014 10:34
We kunnen anders voor jou ook effe een topic openen dat de 996 een betere auto is dan de 993? Dat maakt de zoektocht nog makkelijker.
13 nov 2014 10:56

Zo dan, dit moet je ook niet willen....
Kun je over een paar jaar een roest behandeling ondergaan....
13 nov 2014 10:57
Da's een schuifdak toevoeging ipv delete denk 'k?!
13 nov 2014 11:00
Franz schreef:We kunnen anders voor jou ook effe een topic openen dat de 996 een betere auto is dan de 993? Dat maakt de zoektocht nog makkelijker.

Wie weet na de 964 nog een 996-je erbij....
denkut nie
13 nov 2014 11:17
Pw250 schreef:Da's een schuifdak toevoeging ipv delete denk 'k?!
Klopt, maar ging even om de werkwijze...
13 nov 2014 11:32
Ja daar zat ik ook met verbazing naar te kijken...
13 nov 2014 14:02
Cloaca schreef:Pw250 schreef:Da's een schuifdak toevoeging ipv delete denk 'k?!
Klopt, maar ging even om de werkwijze...
Cloaca geef ik groot gelijk dit moet je niet willen, dit is wat ik noem 2e rangs werk. Als je toch het schuifdak wil delete , dan is er in mijn ogen maar een optie. Dat is dak vervangen door een originele dakplaat. Een dakplaat heeft wel degelijk een functie betref veiligheid van de auto. i
Indien je het met een stoel verandering de ruimte kan creƫren zou dat de goedkoopste optie kunnen zijn.
13 nov 2014 14:08
Cazzo Super Veloce schreef:Franz schreef:We kunnen anders voor jou ook effe een topic openen dat de 996 een betere auto is dan de 993? Dat maakt de zoektocht nog makkelijker.

Wie weet na de 964 nog een 996-je erbij....
denkut nie

996, goeie belegging eens de Chinezen erop springen?
14 nov 2014 15:53
Gewoon je koppie er goed bijhouden.
Afbeelding
en weer terug naar de beste auto, de 964
Is het verlagen van de stoel ''reversable''?
Met mn 1m92 past het, bij de juiste stoelstand, precies met een schuifdak. Denk er dus ook weleens aan om de zetel aan te laten passen.
Wel gaaf een 964c2 als Daily.
14 nov 2014 16:21
Het punt met een schuifdak is dat je de stoel zo gaat instellen dat je met je dak het dak niet raakt....
Maar vervolgens kun je niet meer lekker bij het stuur of bij de schakelpook....
Dus dan de stuurnaaf maar verlengen en de schakelpook aanpassen....
14 nov 2014 20:57
Cloaca schreef:Pw250 schreef:Da's een schuifdak toevoeging ipv delete denk 'k?!
Klopt, maar ging even om de werkwijze...
Gelukkig geen foto's van mijn eigen Porsche (schuifdak-delete overigens)

...
maar van de site van een "specialist" geplukt
14 nov 2014 21:40
Olaf schreef:Gelukkig geen foto's van mijn eigen Porsche (schuifdak-delete overigens)

...
maar van de site van een "specialist" geplukt
Ik zag het aan de link al hoor...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.