Pagina 1 van 1

ontluchten van koppeling 964

Geplaatst: 12 sep 2007 21:41
door dirk964
hallo , als ik de masterpomp en de slavepomp (964 )vervang moet ik het circuit terug ontluchten ,moet ik dan het hele remcircuit terug ontluchten ,
moet er elektronisch ook iets gereset worden of niet ? iemand in de buurt van antwerpen die me kan helpen?dealers in ieder geval niet die zeggen altijd :breng hem even binnen , maar daar worden we ook niets wijzer van ,ik hoop grts dirk

Geplaatst: 14 sep 2007 14:06
door Guardian
Dirk.

Volgens mij niet. Wel moet je de koppeling ontluchten daar ontkom je niet aan.