Pagina 1 van 1

Sportuitlaat 993

Geplaatst: 31 aug 2008 10:15
door Wim plumeau
Ik ben in het bezit van een standaard 993 uit 1994. Hij rijdt fantastisch maar het geluid valt mij toch een beetje tegen.
Heeft iemand suggesties ( en ervaring ) om dit te verbeteren zoals bijvoorbeeld een sportuilaat. gr.

Geplaatst: 31 aug 2008 10:17
door horn

Geplaatst: 31 aug 2008 10:19
door Olaf
:thumleft: ... alleen niet in combinatie met het soundpakket :?

Geplaatst: 31 aug 2008 10:20
door horn
Hij zegt toch 'standaard 993', niet dan je weet toch? :wink:

Geplaatst: 31 aug 2008 13:01
door LouisXIV
ik heb verschillende fabspeed uitlaten geprobeerd. Momenteel tevreden met wat er nu onder zit. de RSR uitlaten vond ik niet resonantie vrij dus vond dat geen optie. Even zoekfunctie gebruiken en je komt het stukje wel tegen dat ik erover geschreven heb. Veel suc6!

Geplaatst: 31 aug 2008 13:12
door Nicolò
Einddempers opensnijden, binnenkant verwijderen en weer dichtlassen?

Geplaatst: 04 sep 2008 19:54
door jack-in-the-box
Nicolò schreef:Einddempers opensnijden, binnenkant verwijderen en weer dichtlassen?


= (+-) rss

Geplaatst: 04 sep 2008 19:59
door Lydia
FVD Sportuitlaat? Ik ben er blij mee!

Geplaatst: 04 sep 2008 21:43
door Nine-eleven
jack-in-the-box schreef:
Nicolò schreef:Einddempers opensnijden, binnenkant verwijderen en weer dichtlassen?


= (+-) rsr (Gert Carnewal)


Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van opensnijden, geheel of deels leeghalen en weer dichtlassen.
Hoe goed en hoe netjes het ook gebeurd.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er "iets" van invloed is op het fenomeen "tegendruk".

Een paar originele rvs sportdempers dan maar, professioneel en op basis van Dyno testen in elkaar gezet.
EN.......deze zijn nog niet eens zoveel duurder dan de inelkaar geflanste zogenaamde RSR's :wink:

Afbeelding

Geplaatst: 05 sep 2008 12:27
door 2000 gtv
Olaf schreef::thumleft: ... alleen niet in combinatie met het soundpakket :?
welles :tongue: Alleen moet je de gaatjes van het luchtfilterhuis dichttapen of de standaard gebruiken..... just right :wink:

Geplaatst: 05 sep 2008 12:41
door Olaf
2000 gtv schreef:Alleen moet je de gaatjes van het luchtfilterhuis dichttapen of de standaard gebruiken..... just right :wink:


Inmiddele het Ducktape verwijdert ... omdat ik de RSR's vervangen heb voor origineel :wink:

Zit nu te prakkedenken over 993 dempers die 't zelfde (klepjes)systeem hebben als het 996 "soundsystem" :mrgreen:

Geplaatst: 05 sep 2008 14:29
door 2000 gtv
:idea: Welke zijn dat dan?

Geplaatst: 05 sep 2008 15:12
door Olaf
Zoekfunctie al gebruikt :?: :cheesy:

Geplaatst: 06 sep 2008 10:27
door LouisXIV
...voor 993 zijn dat de dempers van RUF...!

Geplaatst: 06 sep 2008 11:33
door 2000 gtv
Olaf schreef:Zoekfunctie al gebruikt :?: :cheesy:
beetje lastig als ik niet weet hoe ze heten :P :wink:

Geplaatst: 06 sep 2008 12:15
door RS-R

Geplaatst: 06 sep 2008 21:36
door rob964.c4
die van ruf 2000 euro.


je kan al van die kleppe kopen voor 100 euro.

dan aleen zelf of oemand die bypass laten lassen.


robert

Geplaatst: 06 sep 2008 22:51
door LouisXIV
rob964.c4 schreef:die van ruf 2000 euro.robert

die vond ik dus ook te duur.

heb eerst deze van fabspeed geprobeerd, die te veel herrie maakten
Afbeelding

dus vervangen voor deze
Afbeelding
met huidige dollar koers aantrekkelijk geprijsd