reparatie softtop
Geplaatst: 10 nov 2008 17:09
Nu ik de lichten weer goed heb staan kan ik naar het volgende... er zit een heel klein gaatje ergens in het dak. Voordat het waterschade oplevert (nog geen lekkage kunnen ontdekken) wil ik dit repareren. Gelukkig kan ik er van binnenuit bij en zit het op een redelijk bereikbare plek ergens in het midden. Ik kan me zo voorstellen dat het met een soort plakkertje op te lossen moet zijn. Maar welk materiaal kan ik dan het beste gebruiken? Mijn idee is om dit aan de binnenkant dicht te maken zodat het van buiten niet zichtbaar is. Van buiten is het ook bijna niet te zien. Is denk ik eens een sigaret op gekomen of zo.
Ik hoor graag van iemand hoe dit te repareren. Alvast bedankt weer.
Ik hoor graag van iemand hoe dit te repareren. Alvast bedankt weer.