Pagina 1 van 1
zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 26 aug 2010 23:05
door rotterdammer
goedenavond,
Ik krijg de klep waar de zekeringen inzitten niet open

. Volgens het boekje moet ie gewoon open kunnen gaan. Iemand tips. moet je het op een bepaalde manier uitschuiven, of een knopje ingedrukt houden.
Mijn horn doet het niet meer, dus wil de zekeringen vervangen. graag jullie tips
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 26 aug 2010 23:20
door Maarten
Heb jij een eigen Horn? Die wil ik ook
Sorry voor de topicvervuiling
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 27 aug 2010 8:50
door WB
Boxster van welke jaar?
Bij mijn boxster('98) kan je hat afdekplaatje gewoon afhalen hoor.
Even naar u toe trekken en plaatje komt los.

Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 27 aug 2010 9:34
door Paul II
Is dat ook zo'n deksel met een gat er in voor de vinger (als de 911) ?
Daar moet je inderdaad even stevig/kort aan trekken, klemt nogal.
Zal me overigens benieuwen of de zekering de oorzaak van je probleem is.
Meestal niet.
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 27 aug 2010 20:28
door rotterdammer
ja klopt er zit een gat erin. maar hij lijkt muurvast te zitten. Hoe noem je nou zon ding, toeter /horn/claxon..ik dacht dat het aan een zekering lag. Waar ligt het aan als je claxon het niet meer doet?

Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 27 aug 2010 20:54
door Paul II
lijkt, snap wat je bedoelt: vinger er in en kort stevig recht trekken!
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 28 aug 2010 21:46
door Frank 66
voor het trekken wel eerst je viinger wat plooien

Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 29 aug 2010 11:26
door barolo
Je vinger eerst ff door de pot met Vaseline halen.

Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 08 sep 2010 16:21
door WB
Hopelijk alles ondertussen opgelost?
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 08 sep 2010 17:31
door Paulie
Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 08 sep 2010 21:22
door Marco
Hebben die moderne Porsches niet gewoon aardlekschakelaars

Re: zekeringen porsche boxster
Geplaatst: 08 sep 2010 23:45
door Dimitri-Turbo