Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 20:52



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
2006 Cayman S www.vierenzestig.nl Porsche lifestyle blog
Den Haag
Bericht Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Probeer mijn vrouw te overtuigen dat een Boxster (987) of Cayman best een DD kan zijn. In dat kader een vraag: wat is de maximale omvang van een koffer die (voorin) mee kan ? Welke forumrakker weet het antwoord?


12 sep 2011 22:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Ik kan twee carry-on sized trolleys en een laptoptas meenemen in de voorruimte. Daarnaast nog één trolley in de achterruimte met nog wat ruimte voor tassen etc. Prima te doen dus!


12 sep 2011 22:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Citaat:
Met deze speciale 3-delige kofferset met 154 liter inhoud speciaal voor de 987 Boxster kunt u met maximale belading en open dak gewoon rondtoeren. Deze koffers passen precies in de kofferruimte van de auto en benutten daardoor het maximale volume. Door een metalen/kunststof frame zijn de koffers bijzonder licht, maar toch erg sterk. Wat kleur betreft is de set helemaal afgestemd op de kofferruimte van de auto. Kwalitatief hoogwaardige materialen en afwerking, vak voor documenten en afsluitbare deksel met dubbelwerkende ritssluiting. Deze kofferset is speciaal ontwikkeld voor uw auto en is een origineel Roadster product.


AfbeeldingAfbeelding


13 sep 2011 2:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Vrouw overtuigen?? :roll:
De mijne was vorig jaar een weekje op vakantie en toen ze terug kwam was mijn antwoord op haar vraag of ik nog wat gedaan had?

Ja, een andere (DD) auto gekocht :mrgreen:


13 sep 2011 8:06
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Cayman S www.vierenzestig.nl Porsche lifestyle blog
Den Haag
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Dank voor de reacties zover! Al wil ik graag zien of de bestaande koffers ook passen... Iemand in Den Haag met een 987/Cayman die een keer wil langsrijden?

@ Deepee - waar kwam dat citaat vandaan? Misschien maar eens investeren in zo'n set als het zover is.


13 sep 2011 8:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster S
070
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Ik zie mogelijkheden. Stuur maar een PB-tje.:popcorn:


13 sep 2011 9:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 GT4 ex 997 Turbo S ex Cayman S
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Bij de Cayman heb je achterin nog plek voor een behoorlijk koffer (groter dan je zou denken!) en nog de bagageruimte boven de motor (achter de hoofdsteunen).

Kortom daar kan echt een hele zooi aan bagage in.... :D
_________________________________________
Match je auto altijd aan de juiste muziek!


13 sep 2011 9:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
http://www.cabriokoffers.nl/data/mediab ... l__ms9.jpg

(zie properties foto)

PS mijn broertje had tot voor kort een Boxster S als daily en qua ruimte gaat dat perfect (golfsets konden gewoon mee op vakantie :mrgreen:)


13 sep 2011 9:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Wij gaan veel op pad met onze Boxster. Kijk maar in onze Picasa albums.
Wij pakken twee grote weekend tassen, de beautycase (fors), en nog wat losse tasjes met bv sport schoenen ed. Dit alles gaat voorin. De gehele achterbak is dan nog leeg! Daar doen we dan meestal een handig cabin koffertje in. Makkelijk met een avond overnachtingen. Losse jassen en zo worden er dan ook bij gedaan.
We hebben zelfs een keer 2 complete golfsets (clubs only) mee genomen. Gewoon plat achterin en de koffer er boven op.
OPPASSEN voor de hitte die ontstaat in de achterbak. Dit vooral na een stevige rit en dan parkeren.

Er zijn weinig sportauto's waar je zoveel in mee kunt nemen!

Have fun!
_________________________________________
BETER LAAT DAN NOOIT


13 sep 2011 13:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996
Brabant
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
http://www.youtube.com/watch?v=fdVNLcSC ... re=related


13 sep 2011 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Haha. :cheers:
_________________________________________
BETER LAAT DAN NOOIT


13 sep 2011 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
MartinW schreef:
Dank voor de reacties zover! Al wil ik graag zien of de bestaande koffers ook passen... Iemand in Den Haag met een 987/Cayman die een keer wil langsrijden?

@ Deepee - waar kwam dat citaat vandaan? Misschien maar eens investeren in zo'n set als het zover is.


Ik werk in Rijswijk en kan makkelijk aan het einde van de middag/begin van de avond wel een keer langs komen rijden.


13 sep 2011 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Cayman S www.vierenzestig.nl Porsche lifestyle blog
Den Haag
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Dank allen voor de hulp en tips en vooral de aanbiedingen om te mogen passen!!

@ Joust - ik stuur je snel een PB
@ Sandelow - mocht het met Joust niet lukken, laat ik 't je weten.

En niet onbelangrijk: fijn te weten dat zelfs de golfsets meekunnen, @sanendave en @sarsrich


13 sep 2011 21:31
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Niet vertellen tegen je vrouw dat je ZOveel mee kunt nemen, voor je het weet wil ze haar hele garderobe meenemen en ben je niet meer vooruit te branden met de P :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


17 sep 2011 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Wij gaan zomers met de Boxster op vakantie (niet camperen!) en dan past het er prima in. We hebben de koffers uitgezocht op de bagagegrootte en dan hou je ernaast nog ruimte voor losse tassen, schoenen e.d.

Wij vergeleken het recent ook met de cayman, die achter de stoelen bovenop de motorruimte een net heeft waar je wat zaken onder kan doen. Wij vonden de extra ruimte ook weer niet sunstantieel t.o.v. de boxster.

Dus in mijn beleving prima te doen als daily driver. Voorin kan een krat bier met daarbovenop een krat met boodschappen. Acherin geen chocolade of andere koud te blijven boodschappen doen, omdat het daarin warmer wordt door uitlaat en motor!
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


18 sep 2011 10:30
Profiel
PorscheForum Rakker
2006 Cayman S www.vierenzestig.nl Porsche lifestyle blog
Den Haag
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Dank voor alle tips, iedereen. Met behulp van Joust en zijn 987 S weet ik inmiddels dat de koffer meer dan past - top!


24 sep 2011 16:30
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Ik ben aan het kijken voor een porsche boxster S (987) voor mijn vriendin. Voor haar werk heeft ze een koffer met (vaste) afmetingen 73 x 53 x 28 cm (lxbxh) Zou iemand mij kunnen helpen door de afmetingen door te geven van de bagageruimte voor en bagageruimte achter?

Alvast bedankt!


11 apr 2015 14:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Als je de Boxster hebt, dan ga je op zoek naar een passende koffer. Er gaat meer in dan je zou vermoeden.
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


11 apr 2015 15:23
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Dank voor je reactie, maar helaas is ze verplicht met deze koffer te reizen en moet die dus passen. Vandaar mijn vraag of iemand even kan meten.


11 apr 2015 15:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Ik heb een 80x49x35 die vanwege de lengte alleen maar op de bijrijdersstoel kan...


11 apr 2015 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Boudewijn schreef:
Ik ben aan het kijken voor een porsche boxster S (987) voor mijn vriendin. Voor haar werk heeft ze een koffer met (vaste) afmetingen 73 x 53 x 28 cm (lxbxh) Zou iemand mij kunnen helpen door de afmetingen door te geven van de bagageruimte voor en bagageruimte achter?

Alvast bedankt!


Als je een mooie gezien hebt, ga je er toch gewoon even heen, een lekker proefrit :drive: maken en de kofferruimte opmeten.
Achterin zal waarschijnlijk niet lukken, maar voorin ..... (ik kan mijn kofferruimte wel meten, maar dat is een 981).

Suc6
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


11 apr 2015 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Omvang bagageruimte Boxster (987) of Cayman
Misschien de Boxster toch te snel weggedaan, ik heb niet eens gekeken of de kinderwagen erin paste :mrgreen:


12 apr 2015 1:11
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.