Vragen 964
Geplaatst: 05 jul 2013 22:06
Ik rij nu met veel plezier al een paar maanden in m'n 964 en heb er echt veel lol in om ermee te rijden. Het uit- en instappen brengt nog wel een paar vragen met zich mee:
1. Hoort een lichtverklikker op een 964 (eind 1992) standaard aanwezig te zijn. Zelfs mijn volvo 245 turbo uit 1985 had er eentje en inmiddels ben ik t verleerd hierop te letten. Heeft al een keertje tot irritante consequenties geleid....
2. Ik heb in mn zoektocht naar de juiste 964 redelijk wat 964 deuren open gegooid, maar t valt me op dat de deurvanger de deur nooit echt tegenhoudt met een soort van middenstand zoals in andere auto's. Per 964 scheelt dit uiteraard wel, voornamelijk gelinkt aan het aantalmgereden km's, maar t blijft maar matig. Hoort dit zo, of is t te verbeteren?
3. Met het dichtgooien van de bestuurdersdeur als alle ramen en schuifdak dicht zijn, valt de bestuurdersdeur bijna nooit in 1 keer in het complete slot door de tegendruk die in het interieur aanwezig is. Als er een raampje open staat gaat ie vlekkeloos dicht . Is dit normaal?
1. Hoort een lichtverklikker op een 964 (eind 1992) standaard aanwezig te zijn. Zelfs mijn volvo 245 turbo uit 1985 had er eentje en inmiddels ben ik t verleerd hierop te letten. Heeft al een keertje tot irritante consequenties geleid....
2. Ik heb in mn zoektocht naar de juiste 964 redelijk wat 964 deuren open gegooid, maar t valt me op dat de deurvanger de deur nooit echt tegenhoudt met een soort van middenstand zoals in andere auto's. Per 964 scheelt dit uiteraard wel, voornamelijk gelinkt aan het aantalmgereden km's, maar t blijft maar matig. Hoort dit zo, of is t te verbeteren?
3. Met het dichtgooien van de bestuurdersdeur als alle ramen en schuifdak dicht zijn, valt de bestuurdersdeur bijna nooit in 1 keer in het complete slot door de tegendruk die in het interieur aanwezig is. Als er een raampje open staat gaat ie vlekkeloos dicht . Is dit normaal?