Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 14:53



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Deurrubber 911 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 carrera coupe (1985)
Omg. Utrecht
Bericht Deurrubber 911 3.2
Heb van het weekend een nieuw deurrubber geplaatst (bestuurderszijde) in mijn 911. 3.2 (1985). Alle oude (lijm-)resten verwijderd, ontvet etc. Het nieuwe deurrubber met rubberlijm geplaatst (zat erg netjes) de deur dichtgedaan en twee dagen laten uitharden.
Nu blijkt echter dat in de onderhoek aan de voorzijde een soort knik zit. Als de deur open is ziet het er netjes uit, doe je de deur dicht dan zie je dat het rubber vervormd (en waarschijnlijk dan ook niet goed afdicht). Kan ik hier nog wat mee of is het jammer maar helaas? Nieuw rubber, nieuwe kans.
Gr., Kees.
_________________________________________
If one does not fail at times, then one has not challenged himself.


13 mei 2014 15:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Deurrubber 911 3.2
Even afstoffen... :salut:
Zojuist bij mijn linkerportier het rubber vervangen, het oude was nog origineel. In de onderhoek aan de voorzijde zit inderdaad een knik maar dit sluit goed af ook bij het rijden. Overigens heb je geen lijm nodig het rubber klemt zich vanzelf vast.
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


22 aug 2022 21:40
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Deurrubber 911 3.2
Na 8 1/2 jaar :res:

Volgens mij zitten de rubbers af-fabriek toch ook gelijmd.

Weet zeker dat ik lijm moest verwijderen nadat ik de rubbers uit m'n Carrera 3.2 had getrokken ... en voor zover ik mij (nog) kan herrinneren heb ik de nieuwe rubbers er ook weer met een beetje lijm ingezet - al was het maar om te voorkomen dat ze eens aan de deur blijven plakken en je met het rubber in je handen staat op een plek waar iedereen je kan zien :roll:


23 aug 2022 2:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Deurrubber 911 3.2
Dat klopt Olaf, ze zitten inderdaad gelijmd af fabriek. Bij Alpo gaven ze de tip om het met Bisonkit vast te zetten maar zonder lijm werkt ook tot dusver... en als mij een frommelactie overkomt op een parking dan pak ik ook de bisonkit
Enne - de zoekfunctie is best goed :thumleft:
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


23 aug 2022 21:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.