PCM 2.1 geen geluid 997
Geplaatst: 22 okt 2014 16:55
Vraag over mijn 997 mk 1 pcm 2.1 systeem wie helpt mij?
heb een ander pcm 2.1 systeem aangeschaft en bij het inbouwen geeft deze de melding geen versterker. [ 2008 ]
Alles werkt perfect echter krijg ik geen geluid, niet met de telefoon, navi of cd helemaal niets
Is het mogelijk dat er een andere versterker [ eind ] moet worden aangesloten tussen de pcm en luidsprekers.
Ik heb de PCM laten uitlezen door Porsche Gelderland en deze hebben alles gereset en het zou volgens de monteur moeten kloppen, maar helaas nog steeds geen geluid.
Mijn oude systeem 2.1 werkt wel maar kan niet meer met de rechter draaiknop navigeren [ dit is geen bose systeem.]
Het nieuw aangeschafte systeem werkt zoals gezegd prima echter geen geluid, kan dit komen, dat deze met een bose systeem heeft gewerkt.
Wie helpt mij hiermee of heeft de oplossing
heb een ander pcm 2.1 systeem aangeschaft en bij het inbouwen geeft deze de melding geen versterker. [ 2008 ]
Alles werkt perfect echter krijg ik geen geluid, niet met de telefoon, navi of cd helemaal niets
Is het mogelijk dat er een andere versterker [ eind ] moet worden aangesloten tussen de pcm en luidsprekers.
Ik heb de PCM laten uitlezen door Porsche Gelderland en deze hebben alles gereset en het zou volgens de monteur moeten kloppen, maar helaas nog steeds geen geluid.
Mijn oude systeem 2.1 werkt wel maar kan niet meer met de rechter draaiknop navigeren [ dit is geen bose systeem.]
Het nieuw aangeschafte systeem werkt zoals gezegd prima echter geen geluid, kan dit komen, dat deze met een bose systeem heeft gewerkt.
Wie helpt mij hiermee of heeft de oplossing