Iemand ervaring met het liquideren van PCM 1 8/16-Bits
Geplaatst: 02 nov 2014 16:30
Hallo medeforummers,
Veel 996jes zijn voorzien van het PCM navigatiesysteem. Nu heb ik de 8-bits variant hiervan gehad in mijn Boxster S en mezelf hier eigenlijk het gehele bezit van de wagen voor geschaamd/de pleuris aan geïrriteerd
. Het ziet er uit als Tetris, heeft bij aankomst op bestemming de route er naartoe eindelijk uitgedokterd en alleen de Super Mario geluidjes ontbraken nog.
Door deze ervaring zie ik het systeem sindsdien dan ook serieus als een reden om een auto te laten staan. Maar is dit wel terecht
?
Heeft er iemand ervaring in het verwijderen van de headunit, de drive, de antenne en alle andere rommel die erbij hoort? Natuurlijk dient hier dan een enkeldins unit voor teruggeplaatst te worden incl 2 rommelbakjes en het herpositioneren van het clima bedieningspaneel. Kan de bedrading ook simpel (op een nette manier) verwijderd worden of zit dit helemaal in de kabelboom verweven en moet ik voor lief nemen dat er een paar loze stekkers achter het dashboard blijven liggen?
Bij voorbaat dank
Veel 996jes zijn voorzien van het PCM navigatiesysteem. Nu heb ik de 8-bits variant hiervan gehad in mijn Boxster S en mezelf hier eigenlijk het gehele bezit van de wagen voor geschaamd/de pleuris aan geïrriteerd
. Het ziet er uit als Tetris, heeft bij aankomst op bestemming de route er naartoe eindelijk uitgedokterd en alleen de Super Mario geluidjes ontbraken nog.Door deze ervaring zie ik het systeem sindsdien dan ook serieus als een reden om een auto te laten staan. Maar is dit wel terecht
Heeft er iemand ervaring in het verwijderen van de headunit, de drive, de antenne en alle andere rommel die erbij hoort? Natuurlijk dient hier dan een enkeldins unit voor teruggeplaatst te worden incl 2 rommelbakjes en het herpositioneren van het clima bedieningspaneel. Kan de bedrading ook simpel (op een nette manier) verwijderd worden of zit dit helemaal in de kabelboom verweven en moet ik voor lief nemen dat er een paar loze stekkers achter het dashboard blijven liggen?
Bij voorbaat dank


