Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 16:38



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Help! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 4s Bmw x3 Citroen c3cabrio
Autun Frankrijk
Bericht Help!
Hallo
Ik ben bezig een dubbel DIN radio in te bouwen in mijn 996 4s uit 2003. Hij is geleverd met de optie 490. Dus met een hifi (non Bose) systeem. 6 Luidsprekers, waar onder twee woofers in de deuren. O ja het gaat om het beruchte MOST systeem.
Ik heb deze unit gekocht omdat er Bluetooth, mirror link, apple car play etc in zit. Navigate gaat dan via de i-Phone.
In verband met de kosten heb ik voorlopig geen 5 kanaalsversterker gekocht en worden de voor en achter luidsprekers door de dubbel din unit aangedreven. De dsp versterker ne het MOST système worden dus gebypasst. Er zijn inmiddels nieuwe luidspreker kabels gelegd van voor naar achter.
Aarding, 12v continu, 12v verlichting aangesloten. Geen Probleem. Antenne via Fakro adapter ook geen probleem. Maar nu de praktijk: er is nog een andere aansluiting nodig namelijk een 12v geschakelde, deze zet als het ware de radio aan en unit via het contact slot. Maarrrrr waar vind ik die? Op Amerikaanse fora zou er een extra telefoonstekker in het voor onder zitten: dus niet. Wie helpt mij verder. De radio doet het verder prima, maar hij is zo modern dat hij niet meer afgezet kan worden ha ha! Waar blijft de tijd :oops:


19 jul 2017 19:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Help!
Even de zoekfunctie gebruikt en levert dit recente topic op :idea: :wink:


19 jul 2017 19:32
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4s Bmw x3 Citroen c3cabrio
Autun Frankrijk
Bericht Re: Help!
Dank voor de tip had ik natuurlijk wel gezien. Toch vreemd dat er geen geschakelde + te vinden is in het voor onder. We blijven zoeken


19 jul 2017 19:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Help!
Met een canbus systeem kan je heel lang blijven zoeken :wink:


19 jul 2017 19:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.