Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 6:15



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Cayman S audio upgrade 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Bericht Cayman S audio upgrade
Hoop binnenkort de Boxster S in te ruilen voor Speedgelber Cayman S uit 2008. Kenteken wordt nu opgevraagd. Enige minpunt is de standaard audio die er nu in zit. Ik denk zelfs alleen met speakers voor. Ik heb al een post gezien van een 996 upgrade maar ben benieuwd naar alternatieven voor PCM systeem van Pioneer (type), Alpine en Kenwood (moet volgens USA Porsche kunnen).
Wie heeft ervaring en weten jullie of er al kabels liggen naar de achter speakers kastjes?

Ik kan helaas nog niet in de Porsche kijken want is nog niet geleverd. Gaat nog wel ruim weekje duren ben ik bang.

Thnx
Ernest
_________________________________________
Last Rat standing


24 jul 2017 20:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Cayman S audio upgrade
Ik heb een Alpine INE-W987D (hoe toepasselijk ook 987 :D ) Navi unit met 7" scherm met een nieuw inbouwframe (40,-via ebay) ingebouwd. De middenconsole heb ik mat zwart gespoten met 2K lak. De zwarte aftermarkt radio valt minder op in een zwart frame dan in een champagne kleurig frame. Het is echter wel een ingrijpende operatie geweest. De navi is wel up to date, achter en voor camera en er is BT integratie met de telefoon. Alleen geen lossless audio via USB (via CD wel natuurlijk).

Ik heb veel gehad aan deze handleiding voor de upgrade van de 987 (997 idem) audio. Hier zal je al je antwoorden vinden hoop ik.

Afbeelding


24 jul 2017 20:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Bericht Re: Cayman S audio upgrade
Top en dank !!! :salut:
_________________________________________
Last Rat standing


24 jul 2017 22:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Cayman S audio upgrade
Ik heb mijn 987 naar carshop fortuyn in Den Haag gebracht voor de volgende setup

Pioneer app radio
Blam! Composet 3weg (laat je niet tegenhouden door de slecht gekozen naam, het is echt goed spul, vergelijkbaar met focal en CDT)
Achteruitrijcamera

Geluid is top, maar minder dan bij octaaf die met versterkers en subwoofer in de weer is geweest?
Navigeren doe ik via de iphone en app radio, altijd uptodate
Achteruitrijcamera vervangt de afwezige parkeersensoren.

Bevalt mij prima, inbouwer is ook een echte aanrader!
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


24 jul 2017 22:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Cayman S audio upgrade
de Fiscalist schreef:
Geluid is top, maar minder dan bij octaaf die met versterkers en subwoofer in de weer is geweest


Oh ja. Das waar. Ook nog iets met versterkers en subwoofer gedaan. Maar heel raar. Als de Fiscalist vol gas geeft met z'n Spyder klinkt het bij hem weer beter dan bij mij! :drive:

Afbeelding

Afbeelding


24 jul 2017 22:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Bericht Re: Cayman S audio upgrade
Wel wat meer gewicht voor in dus ook betere wegligging. Dank voor jullie toevoegingen.
Nu maar hopen dat we snel aan de slag kunnen. Enige mooie geluid is nu de uitlaat met aan/uit knop er op. :wink:
_________________________________________
Last Rat standing


25 jul 2017 7:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.