Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Sleutel 981 doet nix meer

07 jun 2018 11:22

Een van beide sleutels doet plotsklaps niets meer, geen lampje gaat aan en (uiteraard) auto gaat er ook niet meer mee open.
Batterij vervangen, maar zonder resultaat

Iemand een tip :?:

Re: Sleutel 981 doet nix meer

07 jun 2018 11:55

Ik heb dit ook al 2x gehad. Weet alleen niet zeker of toen het lampje in de sleutel nog brandde.

Ik heb de auto handmatig opengemaakt (d.m.v. de conventionele sleutel) en vervolgens gestart. Een tijdje na het starten werkten de sleutels (automagisch) weer...

Succes

Re: Sleutel 981 doet nix meer

07 jun 2018 16:25

het is opgelost...… nogmaals nieuwe batterij erin gedaan, niets....
Batterij omgedraaid, en het werkt (+ en -) gewisseld.....

Waar komt de verwarring vandaan..... Toen ik de oude eruit haalde viel hij eruit voordat ik kon zien hoe hij gezeten had.
in de sleutel staat een + teken onder de batterij, ervan uitgaande dat dat de kant is waar de plus moet zitten, niet dus, de plus kant moet aan de bovenkant (zichtzijde) als je eea weer dichtmaakt.....

Maar ja het werkt weer, wellicht leest een andere kluns dit en heb ik hem zo geholpen :mrgreen: .

Re: Sleutel 981 doet nix meer

07 jun 2018 17:46

Mooi dat je zo eerlijk bent. En natuurlijk betekent de + dat deze naar onder moet wijzen :bang: :scratch: :mrgreen:

Re: Sleutel 981 doet nix meer

02 aug 2018 18:04

Eerlijk ben ik van nature 8)

Maar na een paar dagen weer hetzelfde, lampje knippert wel, maar er gebeurt verder niets.

Naar de dealer geweest, sleutel is stuk. Onder garantie vervangen.

Re: Sleutel 981 doet nix meer

07 aug 2018 21:06

Let wel op dat ze de code bij geven. Mijn nieuwe afstandsbediening was na 5 maanden defect, geen code bij gekregen. Nieuwe moeten kopen.
Plaats een reactie