Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Park distance 986 pre-facelift

23 mei 2020 10:56

Een vraag: wie heeft er ervaring met of tips hie ik van de originele OEM park distance sensoren afkom - ontsieren wat mij betreft nogal de achterkant..

Heb de evt mogelijkheden even in kaart gebracht na een dagje forum en googlen maar beb er nog niet uit:

1. De pre-facelift sensoren vervangen voor 986 facelift of 996 facelift sensoren (die zijn volgens mij wel strak). Hangt er even vanaf of dat past met bestaande gaten (gaten zijn waarschijnlijk te groot?)

2. Nieuwe achterbumper zoeken, spuiten monteren en klaar. Maar dan zit ik met OEM sensorspul (kastje en luidsprekertje) zonder dat het er is, beetje suf

3. Als 2, maar dan een strakke sensoren er in zetten (facelift?) en aansluiten

4. Andere Boxster zoeken

Er zijn dus nog wat ideeen om van de wratten of te komen, maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik zak trouwens ook in de onderdelen catalogus dat de wratten zelf eigenlijk doppen zijn, en gezien de prijs puur plastic en zonder functie (anders dan om te laten zien dat je sensoren op je porsche had besteld - gers in die periode schat ik). Wellicht is de oplossing dus nog makkelijker hoewel ik vermoed dat ze omderdeel van de bevestiging zijn..

Groet

Luus

Re: Park distance 986 pre-facelift

23 mei 2020 15:29

4

Eric V.
Plaats een reactie