Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Nieuw: revisie tiptronic BXSTR 986

03 mei 2021 8:51

Vorige week 986 weer opgehaald na tiptronic revisie , kosten € 4750, ( slik)
Hele operatie heeft twee maanden !! geduurd. Zeer weinig communicatie .
Bij autocrew Noordhorn.

Re: Kosten en adres revisie tiptronic BXSTR 986

05 mei 2021 9:55

Vervelend hhgron. Maar het is je eerste post hier, vertel eens wat meer over jezelf, je auto en wat je probleem was?

Re: Nieuw: revisie tiptronic BXSTR 986

05 mei 2021 22:16

Beste hhgron,

Welkom hier. Zoals Dirty Gertie hierboven al schrijft: bijzonder om met je eerste post gelijk een bedrijf 'aan te pakken'. Zijn we hier geen fan van. Zou het leuk vinden als je jou en je auto op de daarvoor bestemde plaats voorstelt en beschrijft wat het probleem was, wat er afgesproken is en wat er eventueel misgegaan is.
Wij geloven in 'een reputatie komt te voet en gaat te paard', dus gaan graag voorzichtig om met kritiek op Porsche bedrijven, die hun brood hiermee moeten verdienen. Waarmee ik niet wil zeggen dat je verhaal niet waar noch niet terecht is, maar imho je kritiek zonder context wel een beetje kort door de bocht. :salut:

Re: Nieuw: revisie tiptronic BXSTR 986

05 mei 2021 22:49

Welkom :!:

Was een gebruikte of ruil-bak geen optie :?:

Wat hebben ze allemaal gedaan/vervangen voor dat geld :?: .. en hebben ze het werk uitbesteed :?:

Re: Nieuw: revisie tiptronic BXSTR 986

05 mei 2021 23:00

Ik heb mijn P daar ook in onderhoud gehad.
Ze zijn/waren veel goedkoper dan de porschedealers en hebben veel kennis in huis.
Als jou de prijs tegen valt wil dat niet zeggen dat een bedrijf fout of duur is toch? Jij had er blijkbaar iets anders van verwacht

Re: Nieuw: revisie tiptronic BXSTR 986

11 mei 2021 19:23

Zo te zien weer hit and run. Vegen die hap.
Plaats een reactie