Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 9:47



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
nieuw stuur, nieuwe uitlaat GTS ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht nieuw stuur, nieuwe uitlaat GTS ?
Goedemorgen allemaal,
Iemand een idee wat een nieuw stuur zonder de airbag kost ? of waar ik dit online zou kunnen vinden ? Cayenne 2007 4.8S

Iemand die kan vertellen of een uitlaat van een gts past zonder verdere aanpassingen?(dus idd met de klep in de uitlaat ,want ik zou graag een beetje meer geluid willen uit de cayenne, maar ook terug naar zacht geluid willen gaan zodra ik de bewoonde wereld weer ingereden kom( mn buren hoeven namelijk niet mee te genieten van mijn hobby) of heeft iemand hier toevallig deze uitlaat over na een upgrade van zn eigen systeem ? uiteraard is een aanbieding van een ander merk sportuitlaat ook waard om te overwegen voor mij.


15 okt 2021 10:43
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: nieuw stuur, nieuwe uitlaat GTS ?
Een nieuwe stuur zonder airbo is ongeveer 1200 euro, over de uitlat kan ik je niet adviseren anders dat als je nu geen kleppen hebben je ook een stukje electronica moeten monteren in het motorruimte en ook in het interieur.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


15 okt 2021 12:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: nieuw stuur, nieuwe uitlaat GTS ?
Stuur kun je wel vinden op ebay.de, wel goed opletten dat je de juiste versie koopt (met of zonder knoppen, tiptronic knoppen erop). Uitlaat gaat niet zomaar passen geloof ik, wat Johan hierboven al aangeeft, er zijn wel wat aanpassingen nodig. Vooral de elektronica is wel een ding, de uitlaat moet je aansluiten op de sportknop in je Cayenne. Andere optie is om te gaan zoeken naar een normale sportuitlaat die geleverd is op alle Cayenne’s, misschien ook via ebay.de. Als andere optie zou ik Michel van Autoresto of Carnewal even bellen, wie weet kunnen zij een soort Gundo hack doen (doen ze ook voor 911’s), maar of ze ook een knop kunnen maken, geen idee.


15 okt 2021 13:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: nieuw stuur, nieuwe uitlaat GTS ?
Als het zo goedkoop mogelijk moet: zo'n beetje iedere uitlaatboer kan kleppen in je uitlaat monteren die met een simpele afstandsbediening werken. Het is niet origineel P natuurlijk, maar uiteindelijk is het ook niet meer dan een gat in je pijp voor wat extra plezier/overlast.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


15 okt 2021 15:11
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.