Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

31 dec 2021 16:20

Cazzo Super Veloce schreef:In mijn 993 hangt ook een typische zoetige geur. Is al vanaf het begin. Heb hem nu iets van 10 jaar en ik vind echt bij de auto passen, als je instapt de geur van herkenning.


Koelvloeistof lekkage?




:mrgreen:

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

31 dec 2021 16:25

Nou dat zou best eens kunnen. De kachelradiateur zit koelvloeistof in.

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

31 dec 2021 17:59

Dat heet dan waarschijnlijk "verwarmingsvloeistof"

:mrgreen:

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

31 dec 2021 19:08

Brulaap schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:In mijn 993 hangt ook een typische zoetige geur. Is al vanaf het begin. Heb hem nu iets van 10 jaar en ik vind echt bij de auto passen, als je instapt de geur van herkenning.


Denk dat er nu een paar PF-ers zijn die zich afvragen of het bij jouw wel een zoetige geur in de 993 is en niet een azijnlucht? :mrgreen: :mrgreen:


Voorspelbaarheid is ook een kwaliteit ;)
Fijne jaarwisseling!

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

04 jan 2022 15:06

De filters zijn vervangen, en er heeft een paar dagen een bak met koffie in de auto gestaan. Inmiddels is de geur wel wat afgenomen, maar nog niet helemaal weg. Het lijkt toch ook in de stoffen bekleding onder de stoelen en matten te zitten. In ieder geval bedankt voor alle tips!

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

05 jan 2022 19:13

Gewoon doorgaan met de koffie. Wel elke paar dagen verse prut

Re: Interieur "parfum" geur die niet minder wordt (981)

28 maart 2023 13:57

Even een update. Na het vervangen van alle filters en meerdere dagen met verse koffiedrab is de geur nu iets minder, maar nog steeds aanwezig. Ik wacht nog even op een paar warme dagen, dan is het altijd het 'ergste'. Als ik het dan nog steeds goed ruik, dan ga ik kijken of ik in de buurt zo'n ozonbehandeling kan laten doen. Dank voor alle tips verder.
Plaats een reactie