Pagina 1 van 2
Modificatie 911 SC
Geplaatst: 14 feb 2004 16:49
door Bernardo
Ben nieuwsgierig naar modificaties voor de 911 SC, zijn er reeds forumleden die zulks uitvoeringen hebben gedaan?
Geplaatst: 14 feb 2004 16:56
door EriC4C
Geplaatst: 14 feb 2004 17:23
door Jeroen914
Wat voor "modificaties" bedoel je?
gr.
Jeroen
Geplaatst: 14 feb 2004 18:00
door Bernardo
Thx Eric, heb het al gelezen..waar blijven die uitvoerders

Geplaatst: 14 feb 2004 18:07
door Bernardo
Bijv. kettingspanner of iets dergelijks als vernieuwen interieur, cupvelgen
Ben eigenlijk vrij nieuwsgierig naar lotgenoten, bijv. wat ik hier op de forum heb gelezen over allerhande tips en trucs.
hoeveel sc rijders zijn er hiero eigenlijk?
gr.
Bernardo
Geplaatst: 14 feb 2004 20:35
door Pascal
Bernardo...
Ik heb een SC, met de volgende modificaties:
- Nieuw(er) Turbo interieur, >'85
- Hydraulische kettingspanners
- Carrera voorlip
Wil nog een keer een "leerrohr" eronder gooien, maar wil het eigenlijk eerst horen

Geplaatst: 14 feb 2004 21:52
door Bernardo
He PaSCal,
Ziet er goed uit, hebbie zelf je mods uitgevoerd..
Vraagje, wat is er anders aan je Turbo interieur tov originele SC., enne wat kost nu zo'n verbouwing?

Geplaatst: 15 feb 2004 11:10
door Pascal
Wist dat die vraag zou komen:
Sorry ik heb hem zo gekocht.... Zal eens kijken in de rekeningen die erbij zitten, wat alles los heeft gekost zegmaar, maar het interieur heb ik volgens mij geen rekening van...
Heb een ook nog een RVS uitlaatset onder zitten (totaalprijs: 2016 Euro (ex. montage))
De rest heb ik helaas geen rekeningen van, sorry...
Owhja, het Turbo interieur heeft wat "dikkere" stoelen, zeg ik het dan goed

... De wangen van de stoelen zijn ipv. 3 cm ongeveer 15 centimeter... (zijdelingse steun zegmaar!)

Geplaatst: 15 feb 2004 12:20
door Bernardo
Thx PaSCal,
Heb verderop gelezen dat je een handleiding hebt gedownload, is ie nog beschikbaar?
Geplaatst: 15 feb 2004 12:42
door fransk
Hoi bernardo,
Ik heb je e-mail al beantwoord. M'n webpagina had je ook al gevonden.
www.kdesign.nl/porsche
De motor is gereviseerd, alleen zij er race ketting spanners gemonteerd.
Ik heb zelf nog niks aangepast. Misschien nog eens een sport demper erop. Van binnen is de auto origineel, leren sport-stoelen, webasto standkachel, leren sport-stuur.
Ik ben er super tevreden over en hij loopt als een tierelier...
Een vriend van me heeft een lotus elise met 130 pk, nou ik moet zeggen dat hij me met moeite kan bijhouden. Natuurlijk is de wegligging van zo'n lotus veel beter. M'n 914 kun je hier wel mee vergelijken.
Groeten,
Frans
Geplaatst: 15 feb 2004 12:49
door Bernardo
Hoi Frans,
Bedankt voor je meeltje, ja inderdaad je Sc-tje ziet er bijzonder goed uit.
Webasto standkachel

....anders dan origineel.
gr.
Bernardo
Geplaatst: 15 feb 2004 12:54
door fransk
Geen idee wat er origineel in zit, de webasto stand kachel zit er bij m'n SC van begin af aan in. Stand kachel kun je 24 uur vooraf instellen op het warmen van interieur en motor olie. Ideaal voor in koude winters.
Groeten,
Frans
Geplaatst: 15 feb 2004 13:00
door Pascal
Bernardo schreef:Heb verderop gelezen dat je een handleiding hebt gedownload, is ie nog beschikbaar?
Het werkplaatshandboek wat ik hier heb, is niet voor een SC helaas...
Is voor het model ervoor

(de 2.7 ofzo dus)....
Ik ben ook nog op zoek naar het werkplaatshandboek en PET, dus als iemand die heeft...
Leuk, meer mensen met SC'tjes...

Geplaatst: 15 feb 2004 13:25
door Bernardo
Leuk, meer mensen met SC'tjes...
Helemaal mee eens
btw dus verder zoeken naar zo'n manuel voor onze SC
Geplaatst: 15 feb 2004 14:49
door dirkie
paSCal schreef:Bernardo schreef:Heb verderop gelezen dat je een handleiding hebt gedownload, is ie nog beschikbaar?
Het werkplaatshandboek wat ik hier heb, is niet voor een SC helaas...
Is voor het model ervoor

(de 2.7 ofzo dus)....
Ik ben ook nog op zoek naar het werkplaatshandboek en PET, dus als iemand die heeft...
Leuk, meer mensen met SC'tjes...

Die PET heb ik wel voor je.

Geplaatst: 15 feb 2004 15:21
door Olaf
paSCal schreef:Het werkplaatshandboek wat ik hier heb, is niet voor een SC helaas...
Is voor het model ervoor

(de 2.7 ofzo dus)....
Ik ben ook nog op zoek naar het werkplaatshandboek en PET, dus als iemand die heeft...
Toch niet de Haynes :?: of bedoel je een electronisch WPH
Net als Dirk heb ik ook de PET 6.03 - had 'm zelfs bij me op de 3 provincien

Geplaatst: 15 feb 2004 18:22
door Bernardo
Die PET heb ik wel voor je
Geinig al die afkortingen....maar what the f**k is PET

Geplaatst: 15 feb 2004 20:57
door EriC4C
Bernardo schreef:Die PET heb ik wel voor je
Geinig al die afkortingen....maar what the f**k is PET


..... Die vraag is eerder gesteld (en beantwoord

) .....
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=22312&t=22312

Geplaatst: 15 feb 2004 21:56
door Bernardo
Thx Eric...weer wat geleerd

Geplaatst: 15 feb 2004 21:58
door superrob
hoi,
ik heb een sc, het jubileum model.
Geplaatst: 15 feb 2004 22:05
door Bernardo
hmm dat is/wordt een collector item
wat zijn de specs?
Geplaatst: 15 feb 2004 22:16
door superrob
Bernardo schreef:hmm dat is/wordt een collector item
wat zijn de specs?
gewone 204 pk hoor, alleen andere interieur kleuren, bordeaux rood leer en stoelen zijn rood leer met streepjes stof en zoals je ziet op mijn avatar de handtekening van Ferry op de hoofdsteun. de lak is meteor metallic

Geplaatst: 15 feb 2004 22:25
door Bernardo
ziet er ook mooi uit, ff wat anders dan zo'n zwart interieur
ff vraagje...hoe krijg je die foto's erop

Geplaatst: 15 feb 2004 22:29
door superrob
Bernardo schreef:ziet er ook mooi uit, ff wat anders dan zo'n zwart interieur
ff vraagje...hoe krijg je die foto's erop

gebruik de Img button, copieer de link van het plaatjes en klik nogmaals op de Img button.
Geplaatst: 15 feb 2004 22:34
door Bernardo
aha, je kan dus niet rechtstreeks van je eigen pc uploaden, heb dus een (eigen) website nodig
thx Rob