Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 3:55



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Auto detailing Boxster (TIP) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Auto detailing Boxster (TIP)
Na 11 jaar gebruik was het wel eens tijd voor een opfrisbeurt. Daarom de Boxster aan de buitenzijde geheel laten detailen en coaten (binnenzijde goed gereinigd en leer laten behandelen).
Dit alles uit laten voeren door:

http://dacscarcleaning.weebly.com/

Danny doet ook vliegtuigen en helicopters :D Is me goed bevallen en de prijs viel ook mee :thumleft: Kan m dus aanbevelen :thumleft:

Kan de Boxster er weer jaren tegen :drive:

80649 80650 80651 80652 80653 80655 80656 80657


Laatst bijgewerkt door redriver op 20 jul 2022 11:23, in totaal 1 keer bewerkt.



20 jul 2022 10:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Niet iedereen heeft facebook ... - KLIK -

Iets te veel glim op de banden - vind ik - zelfs nieuwe banden glimmen niet (zo) :idea:


20 jul 2022 11:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
MOD: Volledige Quote van direct bovenstaand bericht geveegd. Quote niet onnodig :idea:

Ik heb zelf ook geen Facebook, maar bedankt voor de tip. Heb de link aangepast :cheers:


20 jul 2022 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
ziet er goed uit.

Ik zou even een oude doek langs je banden ophalen om overtollig bandenzwart eraf te vegen.
Bandenzwart wil nog wel eens bruin uitslaan als er teveel op zit.
_________________________________________
vroem vroem.......


20 jul 2022 11:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Hij zal ongetwijfeld goed werk leveren, maar bij zo'n website krijg ik altijd kriebels... (of nog erger: alleen een Facebookpagina.. de horror!)

In 3 minuten mijn bevindingen: Onbeveiligde verbinding (is tegenwoordig met 3 kliks geregeld), geen bezoek- of zakelijk adres (is wettelijk verplicht), niet werkende links ("Bezoek onze nieuwe website" en die doet het dus niet... )

Wanneer leren ondernemers nou eens dat je online uitstraling net zo belangrijk is als de kwaliteit van het product of de dienst die je levert? Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet veel te kosten. Ook als het niet je ding is, laat er dan even een professional naar kijken. Je laat je bedrijfspand toch ook niet verloederen omdat je geen schilder bent?

</zeurmodus>

On topic: ik ben zelf erg tevreden over het werk van https://madeko-cars.nl/ (regio Breda/Dorst/Bavel)
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


20 jul 2022 12:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Erg mooi resultaat maar is je Boxster nu ook “fabrieksnuuw”? :lol:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


20 jul 2022 13:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Polydeukes schreef:
Hij zal ongetwijfeld goed werk leveren, maar bij zo'n website krijg ik altijd kriebels... (of nog erger: alleen een Facebookpagina.. de horror!)

In 3 minuten mijn bevindingen: Onbeveiligde verbinding (is tegenwoordig met 3 kliks geregeld), geen bezoek- of zakelijk adres (is wettelijk verplicht), niet werkende links ("Bezoek onze nieuwe website" en die doet het dus niet... )

Wanneer leren ondernemers nou eens dat je online uitstraling net zo belangrijk is als de kwaliteit van het product of de dienst die je levert? Een goede website hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet veel te kosten. Ook als het niet je ding is, laat er dan even een professional naar kijken. Je laat je bedrijfspand toch ook niet verloederen omdat je geen schilder bent?

</zeurmodus>

On topic: ik ben zelf erg tevreden over het werk van https://madeko-cars.nl/ (regio Breda/Dorst/Bavel)


Dat is waarschijnlijk het verschil tussen jou en mij (ik ken je verder niet :lol: ). Ik heb geen boodschap aan hoe een website er uitziet of dat deze aan "alle wettelijke eisen" voldoet :scratch: . Ik ga af op referenties en het daadwerkelijke werk dat afgeleverd wordt waarbij prijs ook een factor is. Een goede website zegt niet altijd iets over de ondernemer en andersom. Uiteindelijk worden de kosten van een gelikte website, prachtig pand en (in)direct personeel maar door 1 iemand betaald .... de klant. Het resultaat (in dit geval een gedetailde auto) wordt er daardoor niet per se beter van.


20 jul 2022 14:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Een goede of slechte website hoeft idd niets te zeggen over de dienstverlening, maar het is een gemiste kans als potentiële klanten afknappen op een website vol fouten. Dat kan de indruk wekken dat iemand niet zorgvuldig werkt.
Het is net als bij een sollicitatiebrief: die moet ook foutloos zijn, anders is de kans groot dat ie meteen in t ronde archief gaat - bij mij iig wel.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


20 jul 2022 15:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
We dwalen wat af, maar inderdaad. Het gaat er niet om of de site er gelikt uitziet, de basis moet gewoon op orde zijn. Dat hoeft zoals gezegd niet veel te kosten en al levert het je maar 1 extra klant op, dan heb je al winst.

Het is voor mij net als het verschil tussen: een vervallen bedrijfspand of een vieze rommelige garage (geeft geen vertrouwen), een net en goed onderhouden bedrijfspand met duidelijke informatie (geeft vertrouwen) en een hypermodern pand op een A-locatie (waarvan ik weet dat ik als klant daar dik voor moet betalen).

En sorry hoor, maar geen adres vermelden vind je geen probleem? Hoe weet een potentiële klant dan waar hij/zij moet zijn, en of het überhaupt een beetje in de buurt is? Dat het wettelijk verplicht is lijkt me reden genoeg, maar met gezond verstand begrijp je ook wel dat een adres of tenminste een regio waarin je actief bent wel zinvol is.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


20 jul 2022 16:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
MOD: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Quote met beleid :!: Quote alleen wat nodig is om een lijn in het verhaal te houden :idea: Hou het forum leesbaar :wink:

Dit is een autodetailer die aan huis komt en zoals gezegd ,goede referenties geven mij meer vertrouwen dan een mooi pand of website. Ieder stelt andere eisen aan een leverancier van product of dienst. Resultaat is wat telt voor mij.


20 jul 2022 17:46
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Naast een niet al te beste website, twee recensies/referenties op internet in een tijdsbestek van 15 jaar ... vind ik nu ook de term "fabrieksnieuw" :roll:

DACC dannys.custom.care schreef:
Carcleaning , renovatie en antiroest behandeling of te wel fabrieksnieuw maken Om uw auto écht te laten stralen, is soms meer aandacht nodig dan alleen van de wasstraat. Ook dan is uw auto bij DACC in goede handen.


Ik haak af, maar dat zal niet aan Danny liggen :mrgreen:


20 jul 2022 17:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Hij staat er weer glimmend bij
Wel grappig dat hier op pf je kenteken onzichtbaar is gemaakt en op fb gewoon is te zien


20 jul 2022 20:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 "GT3", ex 986S
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Best lastig een vliegtuig detailen op je oprit ;-) en coaten is dat ook buiten gebeurd? Om wat voor coating gaat het überhaupt? Zie helaas steeds meer wildgroei in de car detailing wereld.
_________________________________________
Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail


21 jul 2022 13:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
redriver schreef:
Dit is een autodetailer die aan huis komt

Dus als hij zijn bedrijf in Cadzand heeft gevestigd komt hij zonder aarzelen naar Eemshaven (NB dat is een enkele rit van 425km / 5 uur)?
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


21 jul 2022 15:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Joh, je hebt je punt gemaakt.


21 jul 2022 15:37
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Eens met RS-R, het is niet nodig een bedrijf in twijfel te trekken omdat het een slechte digital presense heeft of niet aan je eisen voldoet, zeker als je geen klant bent (geweest) :salut:

Het is mij ook duidelijk dat dit geen top niveau detail beurt was, maar het is een nette resultaat en vele malen beter dan vele mensen zelf op hun eigen oprit of in een wasbox kunnen behalen. :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


21 jul 2022 18:08
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Wie betaalt bepaalt.

Als redriver (die betaalt) tevreden is, zijn er niet zoveel redenen om hem uit te moeten leggen waarom hij niet tevreden zou moeten zijn.

@redriver - als jij er blij mee bent, ben ik het ook :thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jul 2022 4:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Dank voor de positieve reacties :cheers:

De overige negeer ik maar :ass:


22 jul 2022 6:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Ik vind dit wel grof... vooral weinig respect naar de mensen die met zinnige opmerkingen komen.
Je kiest er toch zelf voor om het bedrijf hier te presenteren? Dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen maar positieve reacties mogen staan, terwijl de informatie 'nogal hapert'

Slechte actie dit...


22 jul 2022 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Ik heb alle begrip voor de verschillende meningen, ik probeer ondernemers altijd te helpen om, ook online, beter zichtbaar en vindbaar te zijn. Maar excuses als ik hiermee dit topic heb vervuild en het was ook niet mijn bedoeling om bot te doen tegen mensen die er anders naar kijken.

Ik zou de eigenaar van Dacs Carcleaning nog 1 hele belangrijke tip willen meegeven: op je huidige website verwijs je naar je nieuwe website. Die laatste bestaat niet. Sterker nog, als ik wil kan ik deze domeinnaam direct claimen, want die is nog beschikbaar. Dat is op zijn zachtst gezegd onverstandig. Ook als je primaire handel alleen auto's en vliegtuigen poetsen is.

Afbeelding
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


22 jul 2022 14:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Advies aan Polydeukes, neem even een time out....
Wat een gezever.....


22 jul 2022 19:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Auto detailing Boxster (TIP)
Ziet er goed uit, altijd moeilijk zwart.
Voor een auto van deze leeftijd vind ik hem er keurig uit zien.


22 jul 2022 20:49
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.