Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 19:36



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Foutmelding ; Ausfall Spoiler Steuerung. --> 997.1 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Cayenne 3.6 bj 2008 Corvette C5 bj 1998 ex Porsche 964 C4 bj 1990 Porsche 997 Carrera S bj 2005
10 km ten zuiden van Nijmegen
Bericht Foutmelding ; Ausfall Spoiler Steuerung. --> 997.1
Ik heb bij mijn 997.1 de originele motorkap met spoiler vervangen door een niet beweegbare spoiler, zie foto

Nu krijg ik de melding in dashboard " Ausfall Spoiler Steuerung".

Kan ik die spoiler zelf deaktiveren of moet de garage dat doen met een software aanpassing?
Zijn er nog andere opties?

82802
_________________________________________
Bedenk dat de grootste liefde en het grootste succes de grootste risico's met zich meebrengen


03 apr 2024 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Foutmelding ; Ausfall Spoiler Steuerung. --> 997.1
Tenzij je nog andere dingen in petto hebt qua veranderingen (bvb een wrap in een kek kleurtje, één of andere striping, een dikke set velgen oid) zou ik snel de originele motorkap terugplaatsen :thumleft:
Je zit daar met een "brave" 997 uitvoering in een brave kleur en die spoiler (die trouwens veel en veel te groot is, ofwel bedriegt de foto) is er los over. Het gaat nooit een GT3 RS worden.

Less is more, en soms moet ik ook teruggefloten worden omdat ik iets/het TE hard wil.
Deze reply met de best mogelijke bedoelingen. Please don't be offended :thumleft:

Originele motorkap erop, de OEM rode achterlichten er in, wielen in 't zwart of indien budget, een mooie breedset erop en klaar :ba:
But hey, that's just me...
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


03 apr 2024 14:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera
MRDH
Bericht Re: Foutmelding ; Ausfall Spoiler Steuerung. --> 997.1
Ik denk dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij mooi vindt. En gezien je ook af fabriek aerokits kon krijgen...

De spoiler moet inderdaad uitgecodeerd worden, dat schijnt naast PIWIS ook met Foxwell of Durametric te kunnen. Op Rennlist zijn een aantal topics hierover te vinden, bijv. deze: https://rennlist.com/forums/997-forum/1 ... oiler.html


03 apr 2024 16:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.