Piepende cabriokap bij open en dicht
Geplaatst: 05 mei 2025 17:12
Wie weet waar ik de cabriokap bij een 991.1 4S moet smeren of inspuiten om hem niet meer te laten piepen bij in en uitklappen.
Het lijkt wel of de kap er zo mee wil stoppen zoveel lawaai maakt tie.
WD 40 op gespoten maar werkt niet. Waar zitten de punten die zoveel lawaai maken?
Groetjes
Marlies
Het lijkt wel of de kap er zo mee wil stoppen zoveel lawaai maakt tie.
WD 40 op gespoten maar werkt niet. Waar zitten de punten die zoveel lawaai maken?
Groetjes
Marlies