Pagina 1 van 1

Slechte sluiting cover cabriodak Boxster

Geplaatst: 03 maart 2026 20:14
door Danny71
Ik heb onderstaand probleem indien de kap gesloten is.
Indien kap geopend is het netjes afgesloten. Iemand een idee? (Alles zit netjes in de geleiders)

Afbeelding

Re: Slechte sluiting cover cabriodak Boxster

Geplaatst: 04 maart 2026 16:39
door redriver
Krijg je dan ook niet de melding op je dashboard dat de kap niet goed gesloten is ?

Ik zou er door een specialist naar laten kijken. Waarschijnlijk een afstelling, maar niets defect :?:

Re: Slechte sluiting cover cabriodak Boxster

Geplaatst: 04 maart 2026 20:23
door Danny71
Geen melding. Gaat gewoon open en dicht.