Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het lekker elkaar afzeiken draadje

08 jul 2013 7:11

JA, ik kan wel wat ;)

maar de toon wordt niet door mij gezet, dat lijkt vooralsnog te zijn voorbehouden aan de junkie en hogere status.

08 jul 2013 7:53

Beetje normaal reageren zou gepaster zijn.

08 jul 2013 8:36

PDF schreef:JA, ik kan wel wat ;)

maar de toon wordt niet door mij gezet, dat lijkt vooralsnog te zijn voorbehouden aan de junkie en hogere status.

Niet Cayenne rijders zeg maar.

08 jul 2013 8:41

hoewel het het goede draadje hiervoor is :cheesy: heren, schrikt het sommige mensen wel een beetje af.

@ pdf - niet schrikken. Het is meer dat de junkies hier meestal al wat jaren rondhangen en de meeste dingen al voorbij hebben zien komen. Zo ook schaamteloze plugs en reclame. En omdat we daar hier een beetje allergisch voor zijn krijg je wel eens wat reacties die je rauw op je dak kunnen vallen. Maar ze bedoelen het goed hoor :wink:

Heb je links bekeken en zie volgens mij alleen maar een doorgeslagen hobby. Wat mij betreft vooralsnog geen bezwaar.

Verder: kom gezellig vaak langs, leer de bezoekers hier kennen (ook de grumpy junkies) en ontdek dat het allemaal wel meevalt.... :salut:

08 jul 2013 9:21

+1. Is er eens een KJN rijder die meer doet dan zich alleen voorstellen, en die laat zien OOK een echte liefhebber te zijn, is het weer niet goed.
On topic: het blijven natuurlijk vreeeeeselijk ordinaire bakken, die KJN's :mrgreen:

08 jul 2013 10:19

On topic: het blijven natuurlijk vreeeeeselijk ordinaire bakken, die KJN's

Tsja, een mens kan niet alles hebben. MAAR, http://www.porscheforumledengaanmikeuit ... helpen.com komt eraan! Daarop kunnen jullie doneren en aangeven wat het dan wel moet worden :lol: :lol:

08 jul 2013 10:41

Heb je links bekeken en zie volgens mij alleen maar een doorgeslagen hobby
Inderdaad een doorgeslagen hobby (en ben hier gelukkig niet de enige :D

Ik reageerde wellicht wat fel maar ik denk dat menigeen hier op het forum de vooroordelen wel kent, ik verwacht dan van ervaren mede forumers dat deze niet direct tot ongefundeerde conclusies komen.

Anders zijn we hier straks allemaal kappers, in een midlife crisis of yuppen (bestaand die nog? ;)

Zo, nu weer gewoon door met de uit de hand gelopen hobby.

08 jul 2013 11:22

marino schreef:Loop toch niet zo te zeiken.......

+1 :-)

08 jul 2013 11:36

dat hebbie met cayenne he dat is heet spul :shock: :mrgreen: :wink:

.

08 jul 2013 12:55

PDF schreef:Anders zijn we hier straks allemaal kappers, in een midlife crisis of yuppen (bestaand die nog? ;)

en gaymannen..... maar dan heb je volgens mij alle forumgangers hier prima samengevat hoor! :cheers: :ba:

08 jul 2013 20:15

WAT!?!?!?! Rijden die nu ook al porsche? hmmmm

08 jul 2013 22:40

PDF schreef:Ik reageerde wellicht wat fel maar ik denk dat menigeen hier op het forum de vooroordelen wel kent, ik verwacht dan van ervaren mede forumers dat deze niet direct tot ongefundeerde conclusies komen.
Understatement van het jaar en zeker niet ongefundeerd.... Maar daar kom je inderdaad nog wel achter, als je wat langer meeloopt.... Verder weet ik niet hoe het met de rest van de mensen zit, maar opmerkingen als "huilie huilie doen" passen wat mij betreft op dit forum echt niet...

Zow, nu weer verder met zeuren over de politiek ;)

08 jul 2013 22:43

Pascal schreef:
PDF schreef:Ik reageerde wellicht wat fel maar ik denk dat menigeen hier op het forum de vooroordelen wel kent, ik verwacht dan van ervaren mede forumers dat deze niet direct tot ongefundeerde conclusies komen.
Understatement van het jaar en zeker niet ongefundeerd.... Maar daar kom je inderdaad nog wel achter, als je wat langer meeloopt.... Verder weet ik niet hoe het met de rest van de mensen zit, maar opmerkingen als "huilie huilie doen" passen wat mij betreft op dit forum echt niet...

Zow, nu weer verder met zeuren over de politiek ;)

+1 :-)

08 jul 2013 22:45

Pascal schreef:.. Verder weet ik niet hoe het met de rest van de mensen zit, maar opmerkingen als "huilie huilie doen" passen wat mij betreft op dit forum echt niet...

Helemaal eens!

08 jul 2013 23:08

PDF schreef:Ik ken jouw ook niet. Het probleem is dat er hier meneertjes met het kleine piemeltjes syndroom zijn die meteen beginnen te blaten en mauwen omdat ze niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun ...tje lang is.

Als je die moeite wel had genomen had je meteen kunnen zien dat het nog commerciële, nog concurrerende (van PF) links zijn (en mijn naam geweten). Als het plaatsen van dit soort links in overleg moet kan elke mod mij daarvan op een normale manier op de hoogte brengen, geen probleem. Maar de ongefundeerde opmerkingen van de Koos Spee's in spé hier voegen echt helemaal niets toe dus elke potentiële opmerking waar jij aan refereert boeit mij ook helemaal niet.

Het spijt me maar ik ben oprecht niet geïnteresseerd in het geen jij post en zoals eerder geschreven boeit het me ook niet. En klein piemeltje kijk in je eigen broek sjaak.

08 jul 2013 23:28

15 juni:
PDF schreef:De kinderen kan ik helaas niet meer op hun schedel kijken dus de 911 moet nog even wachten tot de midlife crisis maar het gaat hard en in de parkeergarage van de albert heijn kan ik in elk geval een lange vinger maken naar de boomknuffelaars ;)

20 juni:
PDF schreef:Gefeliciteerd!! Erg mooie auto. Zodra ik de kinderen op een vespat'je heb ga ik ook wat lager zitten. Veel plezier ermee!

3 juli:
PDF schreef:Tsja, mannen met kleine... (autootjes ;)

Tsja, kleine mannetjes met een grote..... :bang:
:lol:

08 jul 2013 23:57

Knap dat je in zo'n korte tijd zo vreselijk populair kunt worden op dit forum :scratch:

09 jul 2013 0:45

Ach, hij doet zijn best en draagt mijnsinziens ook nog wel wat bij met zijn fotoshop hulp en informatie over nieuwe hebbedingetjes.

Ik voel mij niet aangesproken en heb dus ook geen last van wat 'pittigere' teksten. Gewoon iedereen in zijn waarde laten met zo af en toe een steekje onder water, vind ik prima.

We hebben allemaal wel eens wat te zeiken dus op zich een prima idee dit draadje....

09 jul 2013 6:53

Een KJN blijft natuurlijk de ultieme compensatie auto. Zo groot heeft niemand een auto nodig.

meestal wordt een KJN gebruikt om alleen de kinderen naar school te brengen.......

09 jul 2013 7:03

nou en? zijn ze lekker snel op school.... :lol:

09 jul 2013 9:08

+1

Daarnaast, vrouw en drie kinderen past verder in geen enkele Porsche dus weinig keuze verder. (In mijn geval dan)

Voor de rest slaat dit hele topic helemaal nergens op. :popcorn:

09 jul 2013 9:21

Ruil dan maar snel die op stookolie rijdende A6 in voor een KJN ... dan heb je ook hier weer iets te zoeken :!: :twisted:

Geintjuh, Rob :wink:

09 jul 2013 9:52

Delnoy schreef:+1

Daarnaast, vrouw en drie kinderen past verder in geen enkele Porsche dus weinig keuze verder. (In mijn geval dan)

Voor de rest slaat dit hele topic helemaal nergens op. :popcorn:

Panamera vergeten zeker?

09 jul 2013 11:18

Iemand nog een 911 die hij/zij wil inruilen voor een (mooie?) cayenne? ;)

Zo heb nu echt wel genoeg van dit negatieve gedoe. Ik ga lekker door met mijn uit de hand gelopen hobby en hoop dat anderen dat met net zoveel enthousiasme doen (ook al zijn dat zaken waar ik niets mee heb).

09 jul 2013 11:35

PDF schreef:Zo heb nu echt wel genoeg van dit negatieve gedoe.

In het afzeikdraadje mag je nergens genoeg van hebben :lol:
Plaats een reactie